به مناسبت روز پاسدار انجام می‌شود؛

اعزام تیم بهداشتی- درمانی بسیج به روستای زیدر استان خراسان جنوبی

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز پاسدار مردم روستای زیدر از توابع شهرستان سربیشه امروز از بسیج جامعه پزشکی خدمات رایگان دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۴۶۸۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمدرضا فخر، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی درباره برنامه‌های پیش روی بسیج جامعه پزشکی این استان در ماه شعبان گفت: به مناسبت روز پاسدار یک تیم ۱۰ نفره از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان روز امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در روستای زیدر از توابع شهرستان سربیشه به مردم خدمات رایگان ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: اعضای این تیم شامل پزشک، ماما، پرستار و بهداشت کار است که به مردم خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره، ویزیت رایگان و توزیع دارو ارائه می‌دهد.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی با اشاره به خدمات آموزشی به وسیله تیم اعزامی به روستای زیدر بیان کرد: آموزش شامل موارد پزشکی به مادران است همچنین افرادی که در معرض دیابت و فشارخون هستند آموزش‌هایی را به شکل چهره به چهره دریافت می‌کنند.


فخر، درباره خدمات بهداشتی درمانی در حاشیه شهر سربیشه نیز گفت: اعزام اکیپ بهداشتی، درمانی در دو مسجد حاشیه شهر انجام خواهد شد که مردم در دو روز پنج شنبه و شنبه هفته بعد این خدمات را دریافت خواهند کرد و ارائه این خدمات از قبل به مردم اعلام شده است.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: استقرار ایستگاه سلامت در تمامی نماز جمعه استان توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی برپا خواهد شد و در این ایستگاه‌ها کنترل قند، فشار خون و آموزش مفاهیم بهداشتی به نمازگزاران ارائه خواهد شد.
ارسال نظرات