خبرهای داغ:

برگزاری همایش تجلیل از شهدای مدافع حرم و مهاجران الی الله در شاهرود

همایش تجلیل از شهدای مدافع حرم و مهاجران الی استان سمنان به همت بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۰۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود و به میزبانی دانشگاه صنعتی همایش بزرگ تجلیل از شهدای مدافع حرم و مهاجران الی الله استان سمنان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم امیر زارع ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان سمنان در سخنانی با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده شهدا و با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امنیت ما را در داخل تامین می کنند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به فرموده رهبر انقلاب از شهدای مظلوم ما هستند که برای ایجاد امنیت جمهوری اسلامی کیلومترها آن سوی مرزها با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی مبارزه می کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود خاطر نشان کرد: دفاع در دین اسلام یک فریضه است و در هر کجا که مظلومی درخواست کمک دارد باید کمک کرد و این استراتژی انقلاب اسلامی است و ما با قوت از مظلوم در مقابل ظالم دفاع می کنیم.

وی با تجلیل از خانواده های مدافع حرم گفت: شما باید قدر این نعمتی که به شما داده شده را بدانید و در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش نمایید.

زارع با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز آماده از هر زمان دیگری هستند گفت: نیروهای مسلح امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده تر از هر زمان دیگر هستند و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا برای دفاع از نظام اسلامی در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی می باشند.

در این مراسم که با مرثیه خوانی در وصف شهدای مدافع حرم و شعرخوانی و اجرای تئاتر همراه بود از بیش از 20 خانواده مدافع حرم استان سمنان و مهاجران الی الله که در فاجعه منا به شهادت رسیدند با اهدا لوح سپاس و تندیس تجلیل و تکریم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها