مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم بیان کرد

پوشش درمانی سه میلیون زائر نیمه شعبان در بیمارستان صحرایی استان قم

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: نزدیک به سه میلیون زائر در آستانه نیمه شعبان در جمکران حضور دارند که در بیمارستان صحرایی به دنبال ارائه خدمات داخلی، اطفال، زنان و جراحی به این زوار هستیم.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۳۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر حسین عبدالهی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم درباره برپایی بیمارستان صحرایی ماه شعبان در استان قم گفت: بیمارستان صحرایی نیمه شعبان از پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت تا یکشنبه دوم خرداد در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: به دلیل شلوغ شدن شهر قم در روزهای نزدیک به نیمه شعبان بیمارستان صحرایی برای خدمت رسانی به زائران برپا خواهد شد و افراد مراجعه کننده خدماتی مانند ویزیت رایگان، اتاق عمل و غیره را دریافت می‌کنند.


عبدالهی، با بیان اینکه نزدیک به سه میلیون نفر در مراسم نیمه شعبان در استان قم حضور دارند، بیان کرد: با توجه به حوادث جاده‌ای که در قم رخ می‌دهد و مصدومان این حوادث نسبتاً زیاد هستند ما به دنبال این هستیم تا به این مصدومین نیز خدمات درمانی لازم را ارائه دهیم.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم درباره نوع خدمات در بیمارستان صحرایی استان قم گفت: در سال گذشته چهار نوع خدمت داخلی، اطفال، زنان و جراحی انجام شده است همچنین پزشک عمومی نیز در داخل درمانگاه وجود داشته و خدمات سرپایی را به بیماران ارائه داده است که امسال نیز این خدمات انجام خواهد شد.


عبدالهی، خاطرنشان کرد: سال گذشته کادر درمانی بیمارستان صحرایی نیمه شعبان ۲۴ ساعته در سه شیفت ۴۰ نفری به بیماران خدمت رسانی انجام دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار