خبرهای داغ:

پدیده لیگ برای قهرمانی با "پدیده" می جنگد

تيم فوتبال استقلال خوزستان در يكي از حساس ترين بازيهاي هفته بيست ونهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران به ديدار تيم پديده مشهد مي رود.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۵۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
به گزارش بسیج،تيم فوتبال استقلال خوزستان در يكي از حساس ترين بازيهاي هفته بيست ونهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران به ديدار تيم پديده مشهد مي رود.


عبدالله ویسی امیدوار است تیمش با برد در مشهد یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

 استقلال خوزستان در مثلث قهرمانی حاضر است، اتفاقی که  شاید هیچ کارشناسی در ابتدای فصل آن را پیش بینی نمی کرد و بسیاری منتظر لغزش این تیم بودند

استقلال خوزستان تا کنون سه بازی با پدیده مشهد در ادوار لیگ برتر انجام داده است و البته برابر این تیم تا کنون نباخته است.

استقلال خوزستان و پدیده فصل قبل دو بازی با هم انجام دادند که هر دو دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. استقلال خوزستان در بازی رفت امسال نیز توانست با نتیجه 3-0 پیروز شود، گل‌های استقلال خوزستان در این بازی را حسن بیت سعید (2 گل) و مهدی زبیدی به ثمر رساندند.

باید دید در چهارمین دیدار تاریخ دو تیم که مهم‌ترین آنهاست آیا عبدالله و یارانش می‌توانند پیروزی مهم را به دست آوردند یا خیر. سه امتیازی که خوزستانی‌ها همه چشم انتظار آن هستند.

استقلال خوزستان ملقب به لستر ایران اکنون همراه با استقلال و پرسپولیس تهران در کورس قهرمانی است. 

مسئولان تیم استقلال خوزستان از بازیکنان تیمشان خواسته پیش از بازی مهم برابر پدیده از انجام هر مصاحبه ای پرهیز کنند تا با آرامش بیش تری به مصاف پدیده بروند.

استقلال خوزستان امیدوار است در اولین فصلی که مدعی قهرمانی است بتواند جام را به خوزستانی ها هدیه بدهد. استقلال خوزستان اکنون به دلیل گل زده کم تر نسبت به استقلال در جایگاه دوم قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها