برادران عزیزم نکند در رختخواب ذلت بمیرید

کد خبر: ۸۶۷۱۴۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

خبرگزاری بسیج: یکی از راویان کاروان راهیان نور حوزه شهید مطهری(ره) سپاه ولایت تبریز در یادمان حاج عمران، خطاب به دانش آموزان حاضر در این محل، گفت: شهید موحدی دانش در وصیت نامه اش نوشته بود: برادران عزیزم نکند در رختخواب ذلت بمیرید، زمانیکه حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید میر دامادی افزود: اين شهيد که از ناحیه دست جانباز شده بود، در تاریخ 13 مرداد 1362 در سن 24 سالگی و درعملیات والفجر 2 در منطقه حاج عمران، در حالی که فرماندهی تیپ 10 سید الشهدا(ع) را بر عهده داشت به شهادت رسید.

وی در پایان با ذکر خاطره ایی از این شهید خاطر نشان کرد: شهید موحدی دانش زمانیکه می‌خواست عازم سفر حج شود، همچنان از تبلیغات و کار برای اسلام غافل نبود، بنابراین با توجه به مصنوعی بودن دستش، از این موضوع بیشترین استفاده را کرد و عکس و پوسترهای زیاد انقلابی را داخل آن جاسازی کرد، طوری که تا خود عربستان هیچ کس متوجه این قضیه نشده بود، آن جا که می‌رسند، در یکی از کمپ ها که وارد می‌شود می‌بیند عکس فهد زده شده و با زیرکی آن عکس را کنده و عکسی را که همراه خود برده بود به جای آن می‌زند.

وی ادامه داد: مامورین سعودی که این قضیه را می‌بینند علیرضا را برای بازجویی می‌برند ولی چیزی از وی نمی توانند پیدا کنند، عکس فهد را دوباره روی دیوار می‌زنند و می‌روند.

زمانیکه دوباره بر می‌گردند، می‌بینند عکس فهد باز پایین آورده شده و پوستر دیگری به جای آن نصب شده است. عصبانی می‌شوند که علیرضا این پوسترها را از کجا می‌آورد، باز هم متوجه دست مصنوعی علیرضا نمی شوند تا اینکه بالاخره رهایش می‌کنند و همین کار مکررا ادامه می‌یابد.

شهید موحدی دانش به دوستانش گفته بود: این دست مصنوعی ما بیشتر از دست واقعی درخدمت اسلام قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار