خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان:

معلم از جایگاه بزرگی برخوردار است

امام جمعه هندیجان:معلم از جایگاه بزرگی برخوردار است و نقش مهمی در تربیت و آموزش یک انسان دارد.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۴۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،مراسم تجلیل از بسیجیان مربی عقیدتی و ۲معلم شهید  چهارشنبه پیش از ظهر با حضور امام جمعه ،جانشین ناحیه و پرسنل پاسدار و فرماندهی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا ع و  ۱۰۰نفر بسیجی از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج  در سالن اجتماعات ناحیه سپاه هندیجان  برگزار شد.
 حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در این مراسم اظهار کرد:عزت هر انسانی در فراگیر علم است و عالم بدون علم فایده ایی ندارد و استاد شهید مطهری نماد علم و عمل بود که یک الگوی مناسب وارزشمند برای تمام بشریت است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس معلمان شهید  به ما ها درس آزادی و صبر و ایثار و وفاداری به ولایت آموختند.
 وی بابیان اهمیت  عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت : مربیان عقیدتی سیاسی چند وظیفه مهم دارد ۱-بالابردن بینش اسلامی ۲-ارتقاع سطح علوم دینی ۳-بالابردن اخلاق اسلامی که از وظایف مهم و تأثیر گذار یک مربی است.
شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:تمام اسرار و علم دنیادر  قرآن ،نهج البلاغ و صحیفه سجادیه و دیگر کتاب های مقدس جمع شده است.
وی بااشاره به ارزش مقام معلم بیان کرد:خداوند بزرگترین معلم است که پیامبران را تربیت کرد که در خدمت بشریت باشد . در پایان مراسم  به تعدادی از مربیان عقیدتی و به خانواده های  ۲معلم شهید لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد. خبر نگار بسیج محمدرضا شعبانی هندیجان
ارسال نظرات
پر بیننده ها