خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبري:

بسيجيان هميشه گوش به فرمان ولي امر مسلمين هستند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تقوا، ايمان، صداقت و ولايتمداري از ويژگي هاي مسلمانان و بسيجيان واقعي است به گونه اي كه هميشه گوش به فرمان ولي امر مسلمين هستند و جان خود را فداي رهبر خود مي كنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۳۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آيت الله عباس كعبي عصر سه شنبه در آيين پاياني راهپيمايي برد بلند (فرهنگي – رزمي) حرم تا جمكران، يادبود شهداي مدافع حرم در شبستان كربلاي مسجد مقدس جمكران اظهار كرد: شما در اين راهپيمايي بار ديگر با امام زمان(عج) و نايب بر حق ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد پيمان كرديد. 

وي با اشاره به اين شعار بسيجيان كه «خوني كه در رگ ماست هديه به رهبر ماست»، خاطرنشان كرد: اين شعار برگرفته از آيات قرآن است بدين معني كه امت، امام و رهبر خود را در مقابل دشمنان و كافران تنها نمي گذارد. 

كعبي با اشاره به تبعيت از فرمان رهبري در سختي و آسايش تصريح كرد: چنين ملتي اگر فقر و تنگدستي هم نصيب آنها شود، گام هايي را برمي دارند كه باعث عصبانيت دشمنان اسلام و مكتب اهل بيت(ع) مي شود. 

وي با اشاره به برگزاري اين راهپيمايي با هدف تجديد بيعت با حضرت ولي عصر(عج)، تجديد ميثاق با مدافعان حرم و تبعيت از ولايت و فرمان ولي فقيه گفت: روحيه جهادي و انقلابي، تفكر بسيجي و توجه به التزام به احكام شرع و همه اعمال شما براي اسلام، اهل بيت(ع) و حفظ نظام اسلامي عمل صالح است. 

وي با بيان اينكه شعارهاي مرگ بر آمريكا و اسراييل برخاسته از عمق اعتقاد مكتبي و آيات و روايت است، گفت: آنان دشمنان اسلام، مسلمانان و ملت ايران هستند و دنبال اين مي باشند كه ملت ايران را خسته، فرسوده و پشيمان نشان دهند و در سايه تغيير رفتار ملت ايران، نظام اسلامي را تغيير دهند. 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: امروز بر همه واجب شرعي است كه در مقابل آمريكا و رژيم صهيونيستي تا تحقق آرمان آزادي قدس محكم بايستند. 

وي با تاكيد بر اينكه توليد قدرت واجب است، اظهار كرد: يك موقع توليد قدرت، آموزش نظامي است و يك موقع قدرت ايماني است چون امروز ملت ما در معرض يك شبيخون و تهاجم فرهنگي است، توليد قدرت ايماني و ايمان سازي و حركت به سمت تقوا دشمن را زبون مي كند. 

وي تصريح كرد: وظيفه شما علاوه بر آمادگي نظامي؛ آمادگي ايماني، سياسي و اجتماعي در مقابل دشمن است و در مقابل حمله نرم دشمن بايد قدرت نرم توليد بكنيم. 

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: همه بايد قدردان نعمت اسلام، مكتب اهل بيت(ع)، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ولايت باشيم. 

راهپيمايي برد بلند (فرهنگي – رزمي) حرم تا جمكران، يادبود شهداي مدافع حرم با شركت نزديك به سه هزار تن از بسيجيان لشكر عملياتي 27 حضرت محمد رسول الله(ص)، به مناسبت هفته عقيدتي - سياسي در سپاه در سالروز شهادت حضرت امام موسي كاظم(ع) هفتمين اختر تابناك امامت و ولايت، پدر بزرگوار حضرت فاطمه معصومه(س) در مسير حرم مطهر بانوي كريمه اهل بيت(ع) به مقبره شهيدان گمنام در كوه خضر نبي(ع) و سپس تا مسجد مقدس جمكران برگزار شد. 

25 رجب مصادف با 14 ارديبهشت، سالروز شهادت حضرت امام موسي كاظم(ع) هفتمين اختر تابناك امامت و ولايت است و همچنين 11 تا 17 ارديبهشت ماه به نام هفته عقيدتي - سياسي در سپاه نامگذاري شده است. 
ارسال نظرات