خبرهای داغ:

دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان به پایان رسید/ آغاز شمارش آرا

همزمان با سراسر کشور، فرایند راگیری در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان تا ساعت 21 تمدید شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۹۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
شعبه رأی گیری در اهواز

*فرماندار اهواز گفت: 678 شعبه اخذ راي براي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه اهواز، باوي، حميديه و كارون داير شده است. اسماعيل ارزاني بيرگاني اظهار كرد: از 678 شعبه اخذ راي در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه 473 شعبه اخذ راي مربوط به شهرستان اهواز است.

وي با بيان اينكه وزارت كشور زمان راي گيري را تا ساعت 19 تمديد كرده، از مردم خواست كه زمان انداختن راي خود به صندوق را به ساعات پاياني راي گيري موكول نكنند.

162 شعبه اخذ رأی در ایذه

*فرماندار ايذه گفت: 162شعبه راي گيري براي مرحله دوم دهمين دور انتخابات مجلس دهم در شهرستان ايذه داير شده است.آقاجان عليخاني پور اظهار كرد: از اين تعداد شعبه دريافت راي 97 شعبه سيار و 65 شعبه ثابت است. وي گفت: در مجموع 146 هزار نفر در شهرستان ايذه واجد شرايط راي دادن هستند.

*بنا بر اعلام قبلی ستاد انتخابات خوزستان نزدیک به 2 میلیون و 191 هزار و 296 نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

دعوت مردم به انتخابات

*آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله اول انتخابات حضور گسترده و پرشور مردم را شاهد بودیم که امیدواریم مرحله دوم نیز با حضور پرشور و پرنشاط مردم همراه شود. وی افزود: از خوزستانی‌هایی که در شهرشان انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم تا با انتخاب افراد شایسته استان را از نمایندگان اصلح بهره‌مند سازند.

مردم شهرهای مختلف استان بدون توجه به وضعیت هوای گرم و با احساس تکلیف در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده اند.

زمان اعلام نتایج

*مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: اگر مسئولان صندوق‌ها تلاش بیشتری در رابطه شمارش آراء انجام دهند امیدواریم بتوانیم تا ساعات اولیه فردا نتایج را اعلام کنیم.

*اطلاعیه شماره 118 ستاد انتخابات: زمان اخذ رای تا ساعت 20 تمدید شد، وزارت کشور در اطلاعیه شماره 118اعلام کرد که زمان اخذ رای به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 در تمامی حوزه‌هایی که به دور دوم رفته، به استثنای حوزه انتخابیه ممسنی و رستم در استان فارس تمدید می‌شود.

کسی راهی مجلس شود که دغدغه‌اش مردم باشد

*امام جمعه شهرستان لالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : دعا کنید تا کسی راهی مجلس شود و منتخب مردم قرار گیرد که تمام هم و غم او مشکلات معیشت، معاد، فرهنگ و به طور کلی مسائل مادی و معنوی مردم باشد . حجت الاسلام علوی اصل اظهار داشت : کسی که راهی مجلس می شود باید آدم وفاداری باشد و به وعده هایی که داده وفا کند چرا که نماینده منتخب باید آدمی باشد که در خور شان نمایندگی مردم حوزه انتخابیه باشد زیرا که ما مردم بختیاری در دنیا از نظر صداقت و ایمان بی نظیریم.

*گزارش های رسیده از شعب اخذ رای در مدرسه سلمان فارسی هشت بنگله (دخترانه و پسرانه )  , مسجد بازار چشمه علی  و مسجد منطقه  نفتک مسجدسلیمان حاکی از حضور پرشور مردم در این مناطق است.

زمان دقیق زمان دقیق اعلام نتایج انتخابات مشخص نیست

فرج الله خبیر می‌گوید: به علت تعدد و پراكندگي برخي حوزه هاي فرعي زمان بيشتري براي شمارش آرا نياز است در نتيجه نمي توان زمان دقيقي براي اعلام نتايج تعيين كرد. پس از پايان راي گيري ، بلافاصله شمارش آراي صندوق ها شروع مي شود.

پایان رأی گیری

از ساعت 9 درهای حوزه‌های مختلف رأی گیری در خوزستان بسته شد و بعد از پایان اخذ رأی از حاضران در حوزه‌های انتخابیه شمارش آرا آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها