خبرهای داغ:

تقدیر از 40 معلم منتخب خوزستانی در هفته معلم

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با تبریک هفته معلم گفت: از 40معلم منتخب خوزستانی در هفته معلم تقدیر وتجلیل می شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش بسیج، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک هفته معلم گفت: از 40معلم منتخب خوزستانی در هفته معلم تقدیر وتجلیل می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته معلم تصریح کرد: امسال دستورالعمل برنامه ریزی تكریم و بزرگداشت مقام معلم با سال های قبل تفاوت بسیاری كرده و به مناطق و استان تفویض اختیار شده است.

تقی زاده افزود: در این دستورالعمل بر اجرای برنامه های مدرسه محوری، محلی و منطقه ای تأكید بسیاری شده است.

مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان تصریح كرد: باید فرهنگ سازی شود تا به جای آموزش و پرورش مردم و سایر مسئولان از معلمان تقدیر كنند.

تقی زاده گفت: روز ۱۲ اردیبهشت مراسم باشكوهی برای معلمان خوزستان برگزار خواهیم كرد. در این مراسم از هر منطقه آموزش و پرورش استان از یك معلم منتخب به عنوان  نماینده سایر معلمان آن منطقه تقدیر می كنیم.

وی با اشاره به تقدیر ۴۰ معلم در این مراسم ادامه داد: دیدگاه ما این است كه همه معلمان نمونه و شایسته تقدیر هستند ولی در این مراسم از معلمان به عنوان نماینده سایر همكارانشان در آن منطقه تقدیر خواهیم كرد.

دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان بیان كرد: امسال وزارت آموزش و پرورش اقدام به انتخاب معلمان نمونه كشوری نكرده و از ما خواستند تا تنها یك معلم منتخب را به آنها معرفی كنیم ودرهمین راستا آموزش و پرورش خوزستان در اقدامی انسانی معلم الوار گرمسیری كه در حین انجام كار دچار حادثه تصادف شده و در آن تصادف همسر فرهنگی خود را از دست داد، ‌ به عنوان معلم منتخب استان برای دیدار با مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرّفی كرد.

تقی زاده افزود: پسر این معلم در همان حادثه دچار مرگ مغزی شد و  اعضای بدنش اهدا شد.

وی با اشاره به اینكه بیش از 65 هزار فرهنگی در خوزستان فعال است، گفت: ۱۵ اردیبهشت نیز مراسم تقدیر از پیشكسوتان فرهنگی است كه با همكاری كانون بازنشستگان فرهنگی خوزستان برگزار خواهد شد.

دبیر بزرگداشت مقام معلم خوزستان عنوان كرد: زیارت قبور مطهّر شهدا و تجدید بیعت با آنها، دیدار با خانواد معظّم شهدا و ایثارگران فرهنگی، حضور گسترده در نماز جمعه، ‌ دیدار با علمای استان به ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز از دیگر برنامه های هفته معلم در استان است
ارسال نظرات
پر بیننده ها