خبرهای داغ:

خبرنگار فعال خبرگزاری بسیج شاهرود درگذشت

عبدالله صادقی از خبرنگاران فعال بسیجی خبرگزاری بسیج شاهرود و مسئول فاوای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) درگذشت.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۰۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یکی از خبرنگاران فعال دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود و مسئول فاوای بسیج مساجد و محلات حوزه خاتم الانبیا(ص) شاهرود در اثر سکته قلبی درگذشت.

عبدالله صادقی از بسیجیان فعال و مسئول فاوای حوزه خاتم و یکی از خبرنگاران فعال در عرصه خبری بسیج به علت سکته قلبی درگذشت و در روستای محمدآباد شهرستان میامی تشییع و خاکسپاری شد.

در مراسم ختم این بسیجی فداکار حجت السلام صفایی پور امام جمعه میامی با اشاره به ویژگی انسان های عاقبت به خیر اظهار کرد: این فرد بسیجی بوده و امام آرزو داشت با بسیجیانش محشور شود و این یعنی مقام بسیجی چقدر بالاست و ان شالله این فرد نیز که بسیجی بوده با بسیجیان واقعی محشور شود.

وی ادامه داد: اگر تقوا پیشه کنیم و واجبات را انجام داده و ترک محرومات کنیم و تلاش نماییم در راه رضای خدا قدم برداریم مطمئناً عاقبت به خیر خواهیم شد و از خدا می خواهیم ما را مسلمان از دنیا ببرد.

همچنین مراسم ختمی نیز به همت بسیج مساجد و محلات حوزه خاتم الانبیا(ص) و پایگاه های تابع این حوزه روز یکشنبه از ساعت 16 الی 18 در مسجد قرآن شاهرود برگزار می شود.

خاطر نشان می شود مرحوم عبدالله صادقی از بسیجیان فعال سپاه شاهرود بود که با مسئولین فاوای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و خبرنگار افتخاری بسیج و به عنوان مربی سلاح و تاکتیک عملیات سپاه شاهرود به فعالیت می پرداخت.

خبرگزاری بسیج شاهرود فقدان این بسیجی فعال و فداکار را به خانواده آن مرحوم و همکاران وی در حوزه بسیج خاتم الانبیا و عموم بسیجیان شهرستان شاهرود تسلیت عرض می نماید و برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان وی صبر جمیل از درگاه خداوند مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها