خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

شهدا نماد مقابله با استکبار هستند

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه شهدا با ایستادگی ودلاوی خودشان در برابر استکبار نماد مبترزه با اسنکبار هستند، گفت:امروز باید زندگی نامه ووصیت نامه ی آنان را برای جوانان ونوجوانان باز گو کنیم تا آنان بتوانند الگوی خوب برای ادامه راه خود داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۷۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،سرهنگ عباسعلی کاظمی در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های حوزه قدس شهر میامی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید منتظر قائم گفت: این شهید بزرگوار با نثار جان خودش در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و لبیک گویی به فرمان امام عزیز در دفاع از کیان کشور پرده ای دیگر از جنایات استکبار بویزه آمریکای جنایات کار را افشا کردو به نماد شهادت تبدیل شد.

وی افزود: ما باید ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم وراه آنان ادامه دهیم و به وصیت های شهدا نگاه کنیم و به آن عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه روستاها ومحله های خود را می توانیم با نام شهید شاخصی معرفی کنیم،افزود:امرکز باید زندگی نامه و وصیت نامه ی آنان را برای همه از جمله جوانان ونوجوانان باز گو کنیم تا آنان بتوانند الگوی خوب برای ادامه راه خود داشته باشند.

کاظمی تاکید کرد: شهدا نماد مقابله با استکبار ند وکارشان فقط وفقط برای خدا بوده است و ما باید استکبار ستیزی را از شهدا یاد بگیریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها