خبرهای داغ:
رییس شورای اسلامی شهر قنوات؛

سپاه مولود انقلاب است

رییس شورای اسلامی شهر قنوات گفت: هر چند سپاه در اردیبهشت 58 رسما تاسیس شد اما در اصل قدمت آن به اولین روزهای پیروزی انقلاب بر می گردد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۱۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
جواد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک ایام ماه رجب و فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه ابراز کرد: هر چند سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال 58 رسما با فرمان و درایت امام عزیز تاسیس شد اما همین جوانان پاسدار بودند که پا به پای امام و در رکاب ایشان از همان اوان انقلاب، دستاوردهای انقلاب را حمایت و پشتیبانی می کردند و لذا عمر تشکیل سپاه در واقع به اولین روز پیروزی انقلاب باز می گردد.

وی افزود: سرکوب غائله های ضد انقلاب قبل از شروع جنگ تحمیلی و همچنین حضور دلاورانه نیروهای سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، نشان می دهد که سپاه به عنوان مولود انقلاب، هر جا که نیاز بوده، به امر رهبر و مقتدای خویش حضور پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قنوات در ادامه ابراز داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه در هر نقطه از عالم که ندای مظلومی به گوش برسد، به فرمان رهبر عزیز و فرماندهی معظم کل قوا، قد علم می کند و در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایثارگرانه تلاش و مجاهدت می نماید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره پاسداران شهید مدافع حرم در عراق و سوریه گفت: امسال نیز که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، سپاه همچون گذشته در این عرصه نیز حضور سرسبز و بانشاط و قوی خود را نشان خواهد داد و اقتصاد مقاومتی را در عمل، مقتدرانه به پیش خواهد برد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی یوسفی
۲۲:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خبر جالبی بود ممنون