نماینده مجلس شورای اسلامی:

با اتکا به نیروهای داخلی و تعصب‌های مردمی، کشورمان را از لحاظ اقتصادی بیمه کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با اتکا به نیروهای داخلی و تعصب‌های مردمی، باید کشورمان را از لحاظ اقتصادی بیمه کنیم و نگذاریم دشمنانمان با سوء استفاده از موضوعات مختلف به فکر شکست ما باشند.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۲۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مهرداد لاهوتی، گفت: بعد از انقلاب اسلامی کشور ما که به تازگی از شر رژیم پهلوی نجات یافته بود و با تمام مشکلاتی که از تمام دنیا به آن تحمیل می‌شد توانست روی پای خود بایستد.

 
وی ادامه داد: در‌‌‌ همان ابتدایی‌ترین روزهای انقلاب وارد جنگی نابرابر شدیم، جنگی که تمام دنیا در مقابل ما بود و کشور ما با خوداتکایی که به فرمان امام راحل شروع شد توانست در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی نه تنها مقاومت کند بلکه پیروز هم شود.


 نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در دوران دفاع مقدس با اقتصاد مقاومتی به پیروزی رسیدیم، گفت: در آن دورانی که تازه به پیروزی رسیده بودیم و هیچ سلاح و نیروی آماده‌ای نداشتیم اما با اتکا به توان داخلی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و مقاومت و تعصب خاص مردم، عراق را شکست دادیم.


لاهوتی، تصریح کرد: امروز هم همین است باید با اتکا به نیروهای داخلی و تعصب‌های مردمی کشورمان را از لحاظ اقتصادی بیمه کنیم و نگذاریم دشمنانمان با سوء استفاده از موضوعات مختلف به فکر شکست ما باشند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یعنی اگر ما بتوانیم با اتکا به نیروهای داخلی که بار‌ها و بار‌ها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، کشور را واکسینه کنیم دیگر هیچ تحریمی برای ما مهم نخواهد بود و هیچ گونه نگرانی از بابت بالا و پایین شدن قیمت نفت نخواهیم داشت.
 

وی با اشاره به معنای دقیق اقتصاد مقاومتی گفت: در واقع اشتغالزایی و راه اندازی تولیدات داخلی باعث می‌شود نه تنها واردات در کشور ما از بین برود بلکه ما صادر کننده هم بشویم و این یعنی‌‌‌ همان کشور قوی با اقتصاد عالی که می‌تواند در برابر هر گونه مشکلاتی مقاومت کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار