خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سربیشه:

مضرات شبکه های اجتماعی از فواید آنها پیشی گرفته است

حجت الاسلام ملک آبادی با بیان اینکه دنیای غرب جنگ رسانه ای راه انداخته است گفت: از جمله مضرات این شبکه های اجتماعی می توان به بی اعتبار بودن محتوای داخلی، شایعه پراکنی، کامل شدن نظام جاسوسی دشمن، فقدان سلامت اخلاقی و از دست رفتن مدیریت زمان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۱۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی در هیئت شهدای قشر دانش آموزی که در محل خوابگاه نمونه عفاف برگزار شد؛ اظهار داشت: برای اینکه به سعادت برسیم و زندگی خوبی داشته باشیم باید در زندگی خود الگو داشته باشیم و پیامبر گرامی اسلام برترین الگو می باشند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بیش از یک هزار و 400 سال از زمان بعثت پیامبر(ص) می گذرد؛ هیچ نقصی در زندگی آن بزرگوار نمی بینیم و ایشان تنها فرد کامل در دنیای اسلام می باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سربیشه به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : بیشتر سخنرانی های امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد سبک زندگی اسلامی می باشد لذا باید توطئه های دشمن را جدی گرفت.

حجت الاسلام ملک آبادی خاطر نشان کرد: در دنیایی که بنام دهکده جهانی مطرح شده است امروز اگر بخواهیم صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به سهولت می توان به این امر دست پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی) اینترنت با اینکه یک نعمت بزرگ است اما یک نغمت هم می باشد لذا باید قبل از استفاده آن، طریقه استفاده را آموخت.

مضرات شبکه های اجتماعی از محاسن آنها پیشی گرفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سربیشه با تأکید بر اینکه دنیای غرب جنگ رسانه ای راه انداخته است گفت: امروزه شبکه های اجتماعی بطور رایگان در اختیار ما قرار گرفته است که این خطری جدی برای دین، نظام و اسلام است.

حجت الاسلام ملک آبادی با اشاره به اینکه واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام از جمله شبکه های اجتماعی می باشد که توسط یهودی ها و آمریکایی ها راه اندازی شده است خاطر نشان کرد: از جمله مضرات این شبکه های اجتماعی می توان به بی اعتبار بودن محتوای داخلی، شایعه پراکنی، بی اعتماد بودن، فقدان سلامت اخلاقی و از دست رفتن مدیریت زمان اشاره کرد.

مضرات شبکه های اجتماعی از محاسن آنها پیشی گرفته است

وی همچنین تغییر ذائقه، دو شخصیتی شدن و به خطر افتادن حریم خصوصی افراد، کامل شدن نظام جاسوسی دشمن، دور شدن از فرهنگ اصیل ایرانی، کاهش علاقه زوجین نسبت به همدیگر، فاصله گرفتن افراد خانواده از همدیگر، به انزوا کشیدن افراد، اعتیاد آور بودن ، بروز مشکلات روانی، کم شدن ارتباطات چهره به چهره و بروز اضطراب و استرس را از دیگر آسیب های شبکه های اجتماعی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها