خبرهای داغ:

ارتش در منطقه جنوب غرب از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و آمادگی و ارتقاء توان رزمی ارتش و همکاری با سپاه و نیروی انتظامی، امنیت پایداری را در کشور سبب شده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۷۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،امیرسرتیپ علی ظریفی‌یگانه، فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور در مراسم یگان‌های ویژه ارتش در جنوب غرب کشور که امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۸ فروردین ۱۳۵۸ با پیام تاریخی امام(ره) جان دوباره‌ای گرفت و توانست در عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: در آن دوران آمریکا ارتش طاغوت را به گونه ای طراحی کرد که به تناسب منافع آنان عمل کند اما هنگامی که ندای حق‌طلبانه امام(ره)، ارتش به انقلاب و امام(ره) پیوست، آمریکا از این شرایط نگران شد و از روزهای آغازین انقلاب کوشید با شعار انحلال ارتش توسط گروهک‌های تربیت شده خود، نهال ولایت و جمهوری اسلامی را از میان بردارد اما حمایت امام(ره) از ارتش مانع این کار شد.

ظریفی‌یگانه گفت: ارتش توانسته با وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تقدیم ۴۹ هزار شهید با ولایت به صورت عملی از آرمان‌های امام راحل(ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کند و تا به امروز بازویی پرتوان برای ولی امر مسلمین جهان بوده است.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اقتدار کامل به‌سر می‌برد و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است و چنانچه ایشان دستور هر نوع مأموریتی را در هر نقطه از جهان صادر کند، ارتش به نحو احسن در آن زمینه اقدام می‌کند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و آمادگی و ارتقاء توان رزمی ارتش و همکاری با سپاه و نیروی انتظامی، امنیت پایداری را در کشور سبب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها