خبرهای داغ:
مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه:

دو اردوگاه استکبار و انزجار در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده اند

مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه گفت: امروز دو اردوگاه استکبار و انزجار در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده اند. انقلاب اسلامی به حق حرکت می کند و راه پیامبر(ص) را ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار میریان درجمع بسیجیان شهرستان قاین در رزمایش راهیان بیت المقدس اظهارداشت: انسان های بزرگ بر اساس آرمانها و آرزوهایشان بزرگ هستند.

وی عنوان کرد: قطعا آرزوی خاصه همه ما مردم ایران چیزی جز سلامتی امام زمان(عج)، رهبری و شهادت در راه خدا نیست و این حرفهای انسانی های زمینی نیست اینها حرف های انسانهای آسمانی وفرشتگان خدا بر روی زمین است.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که "بسیج لشکر مخلص خداست" گفت: تنها گروهی که شیطان نمی تواند در او نفوذ کند مخلصین هستند. این افراد خدا و آیات الهی را خوب شناخته اند و با خدا معامله می کنند.

میریان تصریح کرد: بسیجیان جزء مخلصین هستند و برای رضای خدا و در راه خدا تلاش می کنند.

دو اردوگاه استکبار و انزجار در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده اند

وی بیان داشت: در این دوران دو مقطع در تاریخ را شاهد بوده ایم، یک مقطع در صدر اسلام و یک مقطع هم انقلاب اسلامی و به فرموده حضرت امام (ره) امت ما از امت صدر اسلام بهتر است چرا که این امت در صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) خیانت ها را آغاز کردند.

مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه افزود: امت ما بعد از یک هزار و 400 سال وفادار به همه فرمایشات پیامبر و اولیای الهی هستند و امروز دو اردوگاه استکبار و انزجار در مقابل آن صف کشیده اند. از این دو اردوگاه می توان فهمید انقلاب اسلامی به حق حرکت می کند و راه پیامبر(ص) را ادامه می دهد.

شعار انقلاب اسلامی، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است

میریان خاطرنشان کرد: راه حق، راه شجره طیبه است و اهل بیت این راه را رفته اند و به موازات آن ابوسفیان و خاندانش توانستند انحراف در اسلام ایجاد کنند و130سال اسلام را با فرهنگ بنی امیه به دنیا معرفی کنند.

وی اضافه کرد: شجره اسلام به کشورهای عربی رسید و این کشورها امروز در کنار اسرائیل و آمریکا ثروت ملی جهان اسلام را نابود می کنند و به پشتوانه این قدرتها اختلاف بین مسلمانان ایجاد می کنند و قدرت اسلام را نابود می کنند.

مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه با بیان اینکه تفکر محبت، حمایت و حکومت اهل بیت از همه مسلمانان دنیاست، اظهارداشت: امروز شعار انقلاب اسلامی، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است و جهان استکبار این را نمی خواهد و می خواهد که حامی ظالم ونابود کننده مظلوم باشیم درحالی که لشکر مخلص خدا هرگز چنین نخواهد شد.

امروز مملکت ما یک امت واحده است

وی خاطرنشان کرد: لشکر مخلص خدا پیر و جوان نمی شناسد و تا این بسیجیان و رزمندگان هستند پای بیگانه به این مملکت نخواهد رسید. امروز مملکت ما یک امت واحده است و هرکس دنبال تفرقه در این ملت باشد؛ این آرزو را به گور خواهد بود.

میریان ادامه داد: در طول تاریخ امام خوب وجود داشت اما امت خوب وجود نداشت امتی که تا تهدید می شد و کمترین فشار به آنها وارد می شد امام معصوم را رها می کردند اما امروز امت ما در تمام صحنه ها و امتحانات الهی پیروز شد و هرگز امامش را رها نخواهد کرد.

وی ابراز داشت: امروز ما مفتخریم که فرزند زهرا حاکم امت ایران اسلامی است و راه اهل بیت را می رویم و مفتخریم که امام زمان(عج) ما را فرماندهی خواهدکرد و عدالت را در جهان حاکم خواهد کرد .

مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه گفت: امروز مفتخریم که شعار عدالت می دهیم و در مقابل ظالم ایستاده ایم و به تمام دنیا این شعار را صادر کرده ایم.

تا داعشی با پرچم سیاه بوجود نمی آمد؛ سفیدی انقلاب اسلامی به دنیا معرفی نمی شد

این مقام مسئول در سپاه ادامه داد: دشمنان هر توطئه ای را برعلیه ما دارند جواب عکس می گیرند و در برابر هر سیاهی آنها اقتدار و حکومت به حق انقلاب اسلامی به دنیا معرفی می شود.

وی افزود: تا داعشی با پرچم سیاه به وجود نمی آمد ؛ سفیدی انقلاب اسلامی به دنیا معرفی نمی شد و این داعش و جریاناتش همان طور که رهبری فرموده اند زباله داعش باعث نابودی تفکر وهابیت خواهد شد.

سردارمیریان گفت: در چنین جامعه ای که عده ای خون خود را برای دفاع از نظام می دهند عده ای به دنبال جمع کردن مال و ثروت دنیوی هستند در حالی که میلیون ها نفردر ادوار تاریخ شهید شده اند تا این انقلاب تحقق پیدا کند.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در روی زمین به همه جهانیان معرفی شده است ما این حرفها را احساسی نمی گوییم و در جنگ 22 روزه و 8 روزه در سوریه، عراق و یمن همه اینها را ثابت کرده ایم.

بزرگترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است

سردارمیریان گفت: در راه حق قدم برمی داریم و نیروهای آماده این نظام هستیم و برای خدمت به نظام گام برمی داریم.

وی بیان داشت: هرکس انقلاب اسلامی را بشناسد هر ثانیه ای به دنبال خدمت به این نظام است که پرچم آن بالاتر برود و خدمت به این نظام خدمت به مردم است و بزرگترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است .

مسئول طرح ریزی نیروی زمینی عملیات سپاه خاطرنشان کرد: کشور ما باید نمونه کشورهای اسلامی باشد و پیامبر الگوی ما و شما الگوی جهانیان باشید.

وی با اشاره به اقتدار وعزت رهبرانقلاب گفت: در هیچ جای دنیا حاکمی به عزت و فروتنی و اقتدار رهبر ما پیدا نخواهیدکرد و نتیجه آن را نیز در مرزها و در آن سوی دنیا می بینیم که یک رزمنده در مرز و یا یک سرباز در سوریه وعراق با همان قدرت و اقتداری می جنگد که رهبرانقلاب ما دارد.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها