خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

رجب، ماه عبادت، تفکر و لطف پروردگار به انسان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه فلسفه ماه های حرام حرمت برقراري امنيت و آرامش است، گفت: رجب، ماه خودسازی، تفکر، عبادت و لطف پروردگار به انسان است.
کد خبر: ۸۶۵۹۹۸۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

حجت السلام والمسلمین ارمغان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خراسان جنوبی با بیان اینکه ماه رجب ماه خودسازی است به فلسفه ماه های حرام اشاره کرد و اظهارداشت: حرمت اين ماه هاي حرام از زمان حضرت ابراهيم(ع) سنت شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه هدف از آفرينش انسان تفكر وعبادت است، گفت: مي توان يكي از فلسفه هاي حرمت اين ماه ها را فرصت بيشتر براي عبادت و تفكر برشمرد.

وی ادامه داد: يكي ديگر از فلسفه هاي ماه های حرام حرمت برقراري امنيت و آرامش عمومي و پايان يافتن جنگ ها و دعوت به صلح و آرامش می باشد.

ارمغان تصریح کرد: اعمال ماه مبارك رجب از ديدگاه اهل بيت(ع) و قرآن كريم، خودسازي و آمادگي، توبه و استغفار، روزه و اعتكاف می باشد که بر آن تاکید هم شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: تمام ماه ها و روزها بخودي خود ارزش و اعتبار بالايي ندارد آنچه به ماه رجب ارزش و اعتبار داده؛ لطف پروردگار است.

وی اضافه کرد: خداوند ماه رجب را ماه ريزش رحمت خود بر همه بندگانش قرار داد و اهميت بالای اين ماه بخاطر اعمال اين ماه مي باشد.

ارمغان خاطرنشان کرد: روحيه معنوي انسان با استفاده از اعمال و فضائل اين ماه تقويت می شود و اين يك فرصت و هديه الهي است که با توجه به دستورات خداوند و انجام اعمال اين ماه مي توان روحيه معنوي را تقويت كرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اشاره به اینکه براي رسيدن به جايگاه والاي معنويت باید در كنار واجبات به انجام مستحبات هم پرداخته شود، افزود: توجه به سیره اهل بیت(ع) بخصوص سيره رفتاري و گفتاري امام علي (ع) در زندگی ما را به موفقیت می رساند.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها