خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان در دیدار با خانواده شهید بایزیدی:

امنيت امروز ما مرهون ايثارگري ها و فداکاری رزمندگان اسلام است

فرمانده سپاه بوکان در دیدار با خانواده شهید بایزیدی گفت: آسايش و امنيت امروز ما مرهون ايثارگري ها، فداكاري ها و شهادت رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۸۶۵۸۳۵۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در راس اکیپی از پایوران این سپاه با خانواده شهید بایزدی دیدار و سرکشی کردند.

فرمانده سپاه بوکان در این دیدار صمیمی ضمن سخنانی گفت:تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزءاصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد ودررديف مهمترين وظايف ماست ، از جمله مواردي است كه با معرفي و تعميق شخصيت، منزلت ، عقايد و آرمان هاي ناب آن بزرگواران در سطحي فراگير تحت تأثير قرار مي گيرد .

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری با بیان اینکه همه ي ما مديون شهداء و ايثار گران هستیم افزود: يكي از طرقي كه مي توانيم اداي دين نماييم ، شناساندن همه جانبه ي آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را ، بخوبي درك نكرده اند .

وی تصریح کرد:بارزترين جلوه هاي ايثار و شهادت در دين تجلي پيدا مي كند و این مساله آنقدر حائز اهميت است كه دين اسلام ايثارگري و شهادت طلبي را در راه تعميق آرمان هاي مذهبي تشويق نموده و بيشترازهرچيز ديگري بدان پرداخته است.

در ادامه مادر این شهید بزرگوار ضمن ابراز علاقه به پاسداران و فرزندان سبز پوش ولایت درخواست نمود که به هنگام مرگ او در مراسم تشییع جنازه وی شرکت نمایند.

شهید محمد بایزیدی از فرمانده هان گردان اوایل جنگ این سپاه بوده که بر اثر درگيري با اشرار و اصابت گلوله در سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار