خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

امنیت و آرامش در سایه ولایت فقیه است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دفاع از حریم ولایت یک نقطه اتکا است و ایران اسلامی به این مفتخر است که در سایه ولایت امنیت و آرامش دارد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن کوثر شهر اقبالیه اظهار کرد: مردم با حضور پر شور خود در انتخابات هفتم اسفند ماه سال پیش، حماسه بزرگی خلق کردند که باعث مأیوسی معاندین نظام شدند و تو طئه های آنها را خنثی کردند که جای تشکر دارد.
وی افزود: مردم با حضور در پای صندق های رأی، منویات مقام معظم رهبری را به ثبت رساندند و اقتدار خویش را نشان دادند.
محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: افتخار ما به عنوان شیعه علی (ع) این است که الگویی مانند حضرت زهرا (س) به عنوان بی بدیل ترین عالم خلقت داریم.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد مختلف زندگی حضرت در هر بعد ارزشمند و قابل استقاده است و به مانند کتاب ارزشمندی در مقابل دیدگان ماست، که ابعاد معرفتی، توحید وحدانیت، نبوت، ولایت و...در خطبه فدک آورده شده است.
وی یادآور شد: امروز بانوان و همه آحاد جامعه به این مفتخرند که حضرت زهرا(س) یک الگو بی نظیر و بی بدیل است که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اول سال به آن اشاره داشتند.
محمدی، سخاوت، شجاعت، بخشندگی، قناعت، ایثار و دفاع از ولایت را از ویژگی ها و ابعاد حضرت زهرا(س) دانست.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دفاع از حریم ولایت یک نقطه اتکا است و ایران اسلامی به این مفتخر است که در سایه ولایت امنیت و آرامش دارد.
وی در خاتمه تصریح کرد: نعمت ولایت توسط حضرت صدیقه کبری(س) نسل در نسل به ما رسیده است و ولایت فقیه نقش بسیار موثری داشته است که کشور ما را از فراز و نشیب های بسیاری به سلامت و پیروزی بیرون آورده است.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها