با تجلیل از بانوان ایثارگر؛

جشن میلاد کوثر در شهرداری منطقه 6 برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، آئین تجلیل از مادران شهید و همسر جانبازان ساکن غرب تبریز و بانوان همکاران شهرداری منطقه 6 برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۲۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهردار منطقه 6 تبریز در این آئین گفت: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ، نماد واقعی شخصیت زن در اسلام بوده و حضور ایشان در جامعه آن زمان اعراب، ثابت کرده که یک زن می تواند در خانه و جامعه نقش موثری ایفا کند.

سیاوش مکانی یادآوری کرد: در طول سال های مشروطه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز و آذربایجان نیز زنان غیور و رشید ما در مجامع مختلف علمی، فرهنگی، کارآفرینی و... نشان داده اند که در خواستگاه های مهم و حساس تاریخ و اجتماع پا به پای مردان تلاش کرده و گام های تاثیرگذاری برداشته اند.

وی افزود: همکاران خانم این منطقه نیز در سال 94 حضور و نقشی پررنگ در درآمدزایی، اداره حوزه و پیشبرد برنامه های مدیریت شهری کلانشهر تبریز داشته اند.

آزمون اصلانی مادر شهید تبریزی زاده نیز در سخنانی، گفت: مادر همواره نخستین و بزرگترین معلم کودکان خود در زندگی است، بنابراین بر زنان و دختران ما واجب است که حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی اخلاق و رفتار انسانی و اجتماعی خود قرار داده و نسلی پاک و سالم به جامعه تحویل دهند.

در ادامه این آئین، شهردار منطقه 6 تبریز با قدردانی از سه نفر از بانوان همکار نمونه این منطقه(معصومه راهرو خطیبی، ناهید داداشی و نوشین سرخوش)، از ایثار و صبوری آزمون اصلانی مادر شهید تبریزی زاده و صدیقه رضایی همسر جانباز 70 درصد احد متین جاوید تجلیل کرد.

ارسال نظرات