خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد

گرامیداشت 12 فروردین با تحقق تدابیر رهبری در عرصه اقتصاد و فرهنگ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: گرامیداشت 12 فروردین با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب به ویژه در عرصه اقتصاد و فرهنگ محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۳۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلاب 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و توانست نظام کهنه استعماری غیر قابل قبول مردم را از بین ببرد، ولی پس از هر انقلابی نظام‌سازی مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مهم است که به جای نظام مورد نفرت مردم چه نظامی جایگزین آن می‌شود، در 12 فروردین سال 58 مردم مرحله دوم انقلاب را تعریف و بیان کردند مدل حکومتی که می‌خواهند به جای نظام شاهنشاهی قرار دهند، نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مردم 12 فروردین سال 58 مرحله دوم انقلاب را رقم زدند، گفت: در بین دو مدل سوسیالیستی شرقی و لیبرال دموکراسی غربی که رواج داشت، مردم ایران با رای به جمهوری اسلامی مدل جدیدی را مطرح کردند که با هیچ یک از مدل‌ها سنخیت نداشت.

وی عنوان کرد: به همین دلیل بقاء و استمرار انقلاب اسلامی به آن اتفاقی بود که در 12 فروردین روی داد و بر اساس همین باید گفت در وضعیت کنونی و همه زمان‌ها نسبت به دو رکن اسلامیت و جمهوریت پافشاری داریم که هر دو ریشه در تعالیم دینی دارد و در هر دو مورد مردم نقش تعیین‌کننده داشتند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه بقای جمهوری اسلامی به عنوان مرکز و نقطه عطف انقلاب از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است، گفت: امروز دفاع از جمهوری اسلامی در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌تواند بقای 12 فروردین را تضمین کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین چالش با استکبار را در امر اقتصادی و فرهنگی عنوان و راهبرد آن را تکیه بر اقتصاد مقاومتی در مرحله عمل و اقدام معرفی کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: عمل کردن به اقتصاد مقاومتی، اعتماد به داخل و قطع امید از خارج در تقویت جمهوری اسلامی بیشترین نقش را دارد، امروز گرامیداشت 12 فروردین به تحقق بخشیدن تدابیر رهبری به ویژه در عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه مردم بیش از 37 سال است که استقامت و پایداری خود را اثبات کردند، گفت: هر کجا انقلاب اسلامی حضور طلبیده مانند انتخابات، دفاع از انقلاب، راهپیمایی‌ها و عمل به دستورات و مطالبات جمهوری اسلامی حضور پیدا کردند.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: بیش از همه اینها چیزی که مردم را ممتاز کرده و بر همه انقلاب‌ها ترجیح دارد، پیوند امت با ولایت، فرمانبری و اطاعت آنها و پیوند قلبی و اعتقادی با رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه باید قدرشناس دو نعمت ولایت و امت باشیم گفت: اگر گلایه‌ای وجود دارد از مسئولان است نه از مردم، زیرا مردم به خوبی نقش خود را ایفا کردند، مردم مطالبه‌گر این مسئله از مسئولان هستند که به جای سیاست‌گذاری و نظریه‌پردازی دنبال اجرای سیاست‌ها و نظریه‌های دینی مورد نظر رهبر معظم انقلاب باشند.
ارسال نظرات