خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

گام های موثری برای بخش درمان ایثارگران برداشته شده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت یازدهم، گام های موثری برای ارتقای بخش درمان جامعه ایثارگری کشور برداشته شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۹۶۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جریان سفر به استان خوزستان و دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز تصریح کرد: امیدواریم سالی که با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شده و با میلاد ایشان به اتمام می‌رسد سال خوبی برای مردم و میهن اسلامی مان باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به مشکل اشتغال به عنوان یکی از مشکلات کلان کشور و آمار نسبتاً بالای ایثارگران جویای شغل گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق حمایت‌های مالی در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی در جهت اشتغال جامعه ایثارگری گام‌های مؤثری بر می‌دارد. ما هر چه داریم از این عزیزان داریم به همین دلیل حل مشکل اشتغال به عنوان اولویت بنیاد همواره مورد نظر بوده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به وضعیت درمان جامعه ایثارگری گفت: در گذشته در رابطه با درمان ایثارگران همواره مشکلات زیادی وجود داشت و هزینه‌های درمانی زیادی به جامعه ایثارگری تحمیل می‌شد اما با تدابیر اتخاذ شده همچون اختصاص بودجه‌های درمانی و جذب پزشکان متخصص از خارج از کشور گام‌های بلندی برای رفع مسائل درمانی جامعه ایثارگری برداشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه مردم خوزستان بر گردن همه مردم ایران حق دارند، بیان کرد: استان خوزستان علاوه بر اینکه شهدا و ایثارگران زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است در دفاع مقدس نیز در رویایی با دشمن نقش زیادی داشته و خسارت بیشتری دیده است به همین دلیل توجه به این استان و نقاط محروم آن باید مورد نظر باشد.  

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خوزستان گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ولی نعمتان ما هستند و امیدواریم با تلاش مسئولان، سال خیری برای این عزیزان پیش رو بوده و این سال منشأ سرور و امیدواری برای این عزیزان باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امیدواریم با کمک استانداری خوزستان در جهت حل مشکل اشتغال منشأ اثرات فراوان باشیم زیرا استان خوزستان مانند سایر استان‌ها با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند ولی با توجه به اینکه این استان در طول دوران دفاع مقدس خسارت فراوانی دیده است این مشکل به خصوص در مورد ایثارگران مضاعف شده است و پیشنهاد می‌شود بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از طریق ایجاد طرح‌های اشتغال زا و کم هزینه در حل این مشکل گام‌های جدی بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در جریان سفر به استان خوزستان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان خوزستان دیدار کرده و با حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهد کرد. بازدید از پروژه مرکز ضایعات نخاعی جانبازان در دیگر برنامه‌های حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در سفر به استان خوزستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها