خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی سفیران سلامت قم خبر داد

ارائه خدمات دندانپزشکی در روستاهای محروم بخش قمرود

مسئول گروه‌های جهادی سفیران سلامت گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های گروه سفیران سلامت در اردوی نوروزی ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در روستاهای محروم بخش قمرود توسط پزشکان متخصص است.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۶۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبری به تشریح فعالیت‌های گروه جهادی سفیران سلامت متشکل از 70 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در 6 روستای محروم بخش قمرود پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌های ما در اردوی نوروزی امسال ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در روستاهای محروم بخش قمرود توسط پزشکان متخصص است.

وی ادامه داد: در این اردو متخصص فک و صورت به همراه داریم و دو پایگاه اصلی برای دندانپزشکی در دو روستای مشک‌آباد و قمرود برپا کردیم.

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با اشاره به اینکه اهالی روستاهای دیگر توسط دانشجویان غربالگری شده و در صورت نیاز برای درمان دندان به این پایگاه‌ها اعزام می‌شوند، گفت: بخش دندانپزشکی بسیار شلوغ است و فقط در روز گذشته در 6 ساعت 50 کودک زیر 12 سال مورد معاینه و درمان قرار گرفتند.

اکبری افزود: در این اردو متخصص اطفال، پزشک عمومی و دانشجویان پزشکی نیز با گروه همراه هستند که نسبت به غربالگری بهداشتی مردم منطقه اقدام و در صورت نیاز به درمان به پایگاه بهداشت معرفی می‌شوند.

وی همچنین از انجام فعالیت‌های عمرانی توسط اعضای جهادگر این گروه خبر داد و گفت: در بخش عمرانی ساخت پنج حمام برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در روستای سیدآباد را در دستور کار داریم.

مسئول گروه جهادی سفیران سلامت با اشاره به اینکه پشتیبانی از فعالیت‌های خواهران گروه‌های جهادی دانشگاه‌های قم مستقر در مقر حضرت معصومه(س) نیز با این گروه است، بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها کارهای فرهنگی و آموزشی از جمله آموزش احکام و تربیت کودک نیز در دستور کار است که تمام این فعالیت‌ها تا یازدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات