خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای استان قم:

مسئولین با اقتصاد مقاومتی شعاری برخورد نکنند

مدیرکل صدا و سیمای استان قم تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی با چند همایش و میزگرد و شعار به جایی نمی رسد و باید از شعار دادن پرهیز کرد؛ همان طوری که رهبر انقلاب فرمودند در مسائل اقتصاد، فرهنگ و ... نیازمند به اقدام فوری و راه کار های عملی و گزارش کار است.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۶۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی  مقام معظم رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: رهبر انقلاب هر ساله بر اساس شرائط و مقتضیات زمان و کشور ،موضوعی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم افزود: امسال هم بر اساس همان شرائط، موضوعی را که در گذشته جامه عمل به آن پوشیده نشده و جزء مطالبات ایشان در سالهای گذشته بود  با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل "انتخاب کردند.

وی بیان داشت: انتخاب دوباره یک موضوع نشان از نگرانی و دغدغه ایشان دارد که در این سالها حتی به عنوان پاشنه آشیل نظام نیز است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر گفت: متاسفانه جای این نگرانی وجود داردکه کار خاصی از سوی مسؤلان ذی ربط در عرصه اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است و شاهد اقدام عملی مناسبی نبودیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم اظهار داشت: رهبر انقلاب با درایت و مدیریتی که دارند به خوبی می دانند که اقتصاد، موضوع فوق العاده مهمی در مقاوم سازی و تدام مقاومت و پایداری نظام و انقلاب در مقابل ابرقدرتها است به همین دلیل این نگرانی خود را به گوش مسؤلین رسانیدند.

این کارشناس رسانه ابراز داشت: اگر پایه های نظام که اقتصاد است خوب و قوی باشد قطعا وابستگی به اجانب هم کمتر می شود و ملت، کشور، نظام و انقلاب راحتر مسیر خود برای پویایی را ادامه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر گفت: اقتصاد مقاومتی با چند  همایش و میزگرد و شعار به جایی نمی رسد و باید از شعار دادن  پرهیز کرد؛ همان طوری که رهبر انقلاب فرمودند در مسائل اقتصاد، فرهنگ و ... نیازمند به اقدام فوری و  راه کار های عملی و  گزارش کار است و باید در این مسئله همه مردم، دستگاه های دولتی و نظارتی حضور جدی در صحنه داشته باشند تا این نگرانی ایشان هر چه زودتر برطرف شود.
ارسال نظرات