خبرهای داغ:
‌رئیس ستاد فرهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور:

نفوذ در افکار ملت ایران شگرد دشمن در مقابله با آرمان های انقلاب است

‌رئیس ستاد فرهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بیان کرد: شگرد جدید دشمن برای مقابله با اسلام و آرمان های انقلاب نفوذ در افکار ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
سردار عبدالرضا آزادی،‌رئیس ستاد فرهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در گفت‌و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان به مناطق عملیاتی راهیان نور در شلمچه اظهار داشت: جنگ در گذشته تن به تن و نظامی بود و در اصطلاح امروزی به آن جنگ سخت می‌گوییم،ولی امروز که دشمن از جنگ تن به تن نتیجه ای نگرفته است؛ دست به نفوذ در افکار و اذهان مردم زده است.

وی با تأکید براینکه نفوذ؛ محور اصلی فعالیت های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است،افزود:دشمن بی سر‌وصدا قصد نفوذ در سبک زندگی مردم و تغییر رفتار و منش آنان را دارد و می‌خواهند انقلاب را به سمت و سویی دیگر سوق دهند و آرمان هایی که دیروز برای آن‌ها خون داده‌ایم را ازبین ببرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: با حضور در این مناطق و لمس واقعیت هایی که امروز دشمن قصد کمرنگ جلوه دادن آن را دارد می‌توانیم خود را بیمه کنیم و از نفوذ دشمن در امان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران در راه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را ازدست دادند؛اذعان داشت: ما نیز در قبال خون شهیدان مسئولیم و باید راه آنان را ادامه دهیم و نگذاریم دشمن با نفوذ در افکارمان، آزادی،غیرت،ضرافت و مردانگی را ازما بگیرد و امروز این ماهستیم که باید از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

آزادی درادامه بیان کرد: ما با حضور خود در این مناطق نشان می‌دهیم که به آرمان شهدا دل‌بسته ایم؛امروز دیگر تیر و ترکش وجود ندارد گلوله ها ماهواره شدند و جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است امروز با امواج و سیگنال ها و فضای مجازی وارد شهر‌ها و خانه ها شده‌اند.

او گفت: ریشه این ملت انقلابی و عاشورایی است و با تکیه بر این ریشه و عشق به امام حسین(ع) این ملت قابل نفوذ نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اظهارداشت: با استفاده از ابزارهای روز باید مانع از نفوذ دشمن و سدی محکم مقابل راه رسیدن به اهداف آنان شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها