خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) برگزار شد

سومین یادواره دو شهید گمنام در خضری دشت بیاض

یادواره سومین سال تدفین دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع قدیم خضری دشت بیاض با حضور پرشور مسئولین و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۱۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام حریری یکی از روحانیون خضری دشت بیاض ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه با بیان اینکه حفظ ایثار وشهادت به بهترین شکل ضرورت دارد گفت: شهدا و ائمه اطهار بنیانگذاران مکتب مقاومت در برابر انحرافات جامعه اسلامی هستند و امروز همه افراد و بخصوص نسلهای جوان باید با الگوگیری از این حضرت و شهدا درس بگیرند.

حجت السلام حریری افزود: زنان و دختران ما باید با الگوگیری از این بانوی اسلام در تبیین شخصیت حضرت فاطمه بکوشند تا بسیاری از مشکلات مرتفع شود .

وی گفت: شهیدان برای رضای خداوند از جان و دل و خانواده گذشتند تا این اسلام ناب محمدی(ص) بدست آید.

گفتنی است، دو شهید گمنام در20 مرداد سال 92 در مسجد جامع قدیم خضری دشت بیاض که در جنگ های فاو و خیبر در سنهای 18 و21 سالگی به شهادت رسیدند؛ تدفین شدند.

هم چنین مردم خضری دشت بیاض و روستاهای اطراف بخش نیم بلوک در شب و روز شهادت حضرت فاطمه در مساجد و حسینیه ها به مداحی و سوگواری پرداختند.

شایان ذکر است، عزاداران فاطمی با پیمودن مسیر 5 کیلومتری از مسجد امام حسین تا محل تدفین شهدا (مسجد جامع قدیم ) خضری دشت بیاض را پیمودند و با توزیع غذای نذری، شربت و شیر کاکائو ارادت خود را به بی بی عالم ابراز کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها