خبرهای داغ:
به مناسبت روز شهدا؛

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان میامی و بیارجمند برگزار شد

مراسم یادواره 18 شهید دانش آموز شهرستان میامی و بیارجمند و 7 شهید روستای جودانه سرحدات میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۳۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت وبسیج دانش آموزی حوزه شهید فهمیده شهرستان میامی یادواره شهدای دانش آموز میامی و بیارجمند و 7 شهید روستای جودانه سرحدات در مدرسه ابتدایی روستا جودانه برگزار شد.

در این مراسم که با آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، محمد مهدی طالع زاری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی به مدیحه سرایی در وصف شهدا و حضرت فاطمه (س) پرداخت و در ادامه محمود نصری از یادگاران دوران دفاع مقدس و از کارشناسان ستاد کنگره شهدا شهرستان های شاهرود و میامی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: ما وارث خون های پاک بهترین بندگان خدا هستیم.

وی افزود: قدرت ما در اطاعت از ولایت و خون شهداست و ما باید به امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بیان رسالت واقعه عاشورا اقتدا کنیم و پیام شهیدان را نسل به نسل انتقال دهیم.

نصیری خاطر نشان کرد: تمام آحاد جامعه از نوزاد تا کهنسال باید قدردان شهدا باشیم چرا که شهدا و ایثارگران اگر نبودند دشمنان این انقلاب چیزی از این کشور و انقلاب اسلامی باقی نمی گذاشتند.

وی تصریح کرد: شهدا دارالشفاء همه نسل ها در همه اعصار هستند چرا که آنها زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و ما نیاز داریم به آنها که مشکلات ما را حل کنند و آنها نیازی به ما ندارند.

ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهیدان سیدحسن میری و یدالله رعیتی تاکید کرد: این شهدا همسن و سال شما بودند اما با درک درست شرایط و با بصیرت و معرفت توانستند راه خود را انتخاب کنند و در این مسیر موفق و پیروز شدند.

وی در پایان با اشعاری به سخنان خود پایان داد و گفت: راستی ای دوست ما کیستیم؟ ، ما که روزی با شهیدان زیستیم ، هیچ میدانی چرا بی حاصلیم ، چون که از یاد شهیدان غافلیم ، ای شهیدان عشق مدیون شماست ، هر چه ما داریم از خون شماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها