خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

رفتار بدون تفکر و اندیشه باعث نفوذ دشمن می‌شود

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه انسان باید با تفکر به مباحث نگاه و با اندیشه رفتار کند، گفت: تا زمانی که مردم با تفکر رفتار نکنند، دشمن‌های شیطانی در ما نفوذ می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۴۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به جلسه مقام معظم رهبری با اعضای خبرگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر سه مبحث اقتصاد مقاومتی، جهش علمی و نگهداری از نسل جوان دربرابر تهاجم فرهنگی و حفاطت از مردم در برابر تبلیغات مسموم تاکید کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات درس‌های عبرت فراوانی داشت و مردم باید در برابر اطلاعات و تبلیغات مسموم بیمه شوند، گفت: مردم باید در برابر القاهای شیطانی قرار نگیرند و با ایمان راسخ جلوی تبلیغات مسموم بایستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایمان دو شکل دارد و یک شکل، ایمان محکمی است که ریشه دار است و هیچ طوفانی در آن اثر ندارد اما ایمان سست با تبلیغات شیطانی تحت تاثیر قرار می گیرد، گفت: برخی در عرصه انتخابات یک تهمت و نسبت ناروا را باور کردند و برخی افراد نیز در انتخابات تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید با تفکر به مباحث نگاه و با اندیشه رفتار کند، گفت: تا زمانی که مردم با تفکر رفتار نکنند، دشمن‌های شیطانی در ما نفوذ می کنند.

محمدی با اشاره به اینکه بر اساس قرآن برخی از مردم دین و خدا پرستی شان آنقدر آبکی است که با یک حرف تحت تاثیر قرار می گیرند، به آیین چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: چهارشنبه آخر سال نباید موجب و زیان مالی و جانی شود کارهای چهارشنبه آخر سال از سر بی عقلی و بی خردی است.

وی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال برخی ناامنی ها، آزار و اذیتها ایجاد می شود، افزود: با نصیحت باید از این بدعت ها جلوگیری شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه فضای سبز امروز نیازمند مراقبت و نگهداری است و با تاکید بر امر درختکاری عنوان کرد: در بسیاری از کلان شهرها تنفس مشکل شده و شهروندان باید به طور جدی فضای سبز را حفظ کنند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) از روحانیون خواست در سخنرانی های خود به وقف های حضرت زهرا (س) بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات