خبرهای داغ:
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کبودراهنگ:

حفظ و حراست از منابع طبیعی یک وظیفه ملی است

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کبودراهنگ درخت را یکی از نشانه های زیبایی دانست و گفت: برای نگهداری این زیبایی باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی که یک وظیفه ملی است، کوشا باشیم.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۶۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

شاهرخ شجاعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: کاشتن نهال و درخت کمک بسیاری به پاک بودن هوا و مبارزه با آلودگی هوا می کند.

وی با اشاره به روز درختکاری که منجر به زنده شدن دوباره طبیعت می شود، گفت: در این راستا باید در نگهداری محیط زیست به ویژه درختان دقت بیشتری داشته باشیم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کبودراهنگ در خصوص کاشت نهال افزود: در هفته منابع طبیعی با همکاری بخشدار مرکزی و دهیار روستای سردارآباد بیش از یک هزار و 500 نهال در این روستا کاشته و از دهیار آن به دلیل ایجاد فضای سبز در روستا قدردانی شد.

وی درختکاری را موجب بالندگی یک جامعه دانست و گفت: درختکاری نماد زنده بودن گیاهان و درختان بوده و هرجا که آب و درختی باشد حیات نیز در آنجا پابرجاست.

شجاعی در پایان درخت را یکی از نشانه های زیبایی دانست و خاطرنشان کرد: برای نگهداری این زیبایی باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی که یک وظیفه ملی است، کوشا بوده و درختان و فضای سبز را گسترش دهیم تا محیطی زیبا داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات