خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا:

اعزام115 هزار گلستانی به راهیان نور/دغدغه اصلی ما حفظ اسلام و تفکر ولایی است

کد خبر: ۸۶۴۸۵۱۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول جانشین فرمانده سپاه نینوا و رئیس ستاد راهیان نور این سپاه درمراسم روز ملی راهیان نور که در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزار گردید اظهار کرد :راهیان نور نمونه بارز تفکر ولایی و عاشورایی است که امروز وظیفه داریم این تفکر را در دل و جان خود نگه داریم.
وی درادامه افزود : اگر امروز در صحنه های بین المللی دارای عزت هستیم به واسطه خونهای پاکی است که در راه ارزشهای اسلامی ریخته شده است.
کریمی اول با اشاره به انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به ملت ها آزاده دنیا اذعان کرد : امروز در سوریه برای دفاع از حریم آل البیت شاهد شکل گیری جبهه مقاومت هستیم و قطعا این اندیشه و تفکر برگرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
جانشین سپاه نینوا در ادامه با بیان اینکه حرکت بزرگ راهیان نور کشور را در مقابل جنگ نرم دشمن بیمه خواهد کرد گفت : با همه سنگ اندازی ها و خباثت های دشمنان امروز راهیان نور به بزرگترین حرکت فرهنگی کشور تبدیل شده است و کشور را در مقابل خطرات جنگ نرم دشمن بیمه می کند و بنده به زعم خودم از همه تلاشگران این عرصه بزرگ تشکر می کنم.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سنت های الهی و حوادث تاریخی صدر اسلام خاطر نشان کرد : سنت های الهی غیر قابل تغییر هستند و اگر آن حوادث تلخ برای دختر رسول گرامی اسلامی و فرزند دلبند ایشان حسین ابن علی اتفاق افتاد ممکن است برای هر امت دیگری نیز بیفتد.
کریمی اول ادامه داد: ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی ضمن اینکه حوادث را تحلیل می کنیم دغدغه نیز داریم و دغدغه اصلی ما حفظ اسلام و تفکر ولایی و عاشورایی با محوریت ولایت امام خامنه ای است  و در این راه و اندیشه همه هستی خود را فدا خواهیم کرد.
وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه نینوا در اعزام زائران گلستانی به اردوهای راهیان نور گفت :از سال 1389 تا به امروز بالغ بر 115 هزار گلستانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده اند که در این مدت گروه های مختلف اعم از دانش آموزان ، دانشجویان ، اقشار و کاروان های مردمی به این مناطق اعزام و استان گلستان به عنوان یکی از استان های برتر در اعزام کاروانهای راهیان نور لقب گرفته است و همچنین عنوان خادم برتر نیز در سال گذشته در اعزام راهیان نور دانش آموزی به استان گلستان تعلق گرفت.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا در پایان با اعلام این خبر که اعزام کاروانهای راهیان نور جنوب کشور از استان گلستان از 13 اسفند ماه سال 94 شروع و تا 15 فرودین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت  از همه عوامل اجرایی اعم از خادمین ، شرکت های حمل و نقل ، گروه ها و تیم های کاری در این رابطه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار