خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

مسئولان باید در خدمت مسجد باشند

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مسئولان باید در خدمت مسجد باشند، گفت: مساجد آغازگر اندیشه های مترقی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۶۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدرضا خباز در گردهمایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت، خانواده های معزز شهدا، ائمه جماعات مساجد، مدیران فعال کانون های فرهنگی مساجد استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای کومش برگزار شد، اظهار داشت:همه اندیشه های مترقی از مسجد آغاز و هر کسی به هر جایی رسیده است از محیط مسجد شروع شده است.

وی بیان داشت: پایه های انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در مساجد شکل گرفت و مساجد زمینه عزت اسلام را ایجاد کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتکارات شورای عالی فرهنگی است، افزود: در طول 23 سالی که از سالروز تشکیل مهمترین پایگاه هدایت انسانها می گذرد بهره های فراوانی نصیب جامعه شده است.

خباز تأکید کرد: باید مساجدی که دارای جاذبه بیشتری هستند مورد بررسی قرار گیرند و باید نشر داده شوند و باید مساجدمان را پررونق کنیم.

وی بیان داشت: امروز شکل و شمایل تبلیغ تغییر یافته است و اگر بخواهیم جوانان را از چنگال توطئه های امروز دشمنان نجات دهیم و آنان را در برابر این حملات مصون کنیم باید مساجد را پر رونق کنیم.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مسئولان باید در خدمت مسجد باشند، گفت: اگر مسجدی کانون فرهنگی هنری آن کم رونق است باید آسیب شناسی شود و مشکل حل شود و اگر چنین شود شاهد جذب بیشتر جوانان به مسجد هستیم؛ چرا که مساجد محل هدایت است و نباید از نسل جوان غافل شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها