با حضور مسؤولان

دوره آموزشی رزمی «تونفای پیشرفته» در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر پایان یافت

طی مراسمی و با حضور مسؤولان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اختتامیه دوره آموزشی رزمی تونفای پیشرفته در این تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۶۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد ذوفنون صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی رزمی تونفای پیشرفته این تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: به منظور تقویت قوای جسمانی و دفاعی کارکنان سپاه دوره آموزشی تونفای پیشرفته با حضور بیش از 50 نفر از کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

ذوفنون افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز توسط مربی برجسته و مجرب استانی رشته ورزشی دفاع شخصی و با حضور پاسداران این تیپ برگزار شد.

مسؤول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: دوره آموزشی رزم تونفا به مدت سه روز از تاریخ 16 اسفند تا امروز در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

ذوفنون عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره حفظ آمادگی رزمی، افزایش توان، سلامت جسمانی و... بوده و در پایان دوره به افراد گواهی پایان دوره نیز إعطا خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: رسیدن به قوای معنوی و جسمانی همواره یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و است و ما باید علاوه بر اینکه با معنویات روح خود را جلا می‌دهیم با ورزش کردن نیز جسم خود را سالم نگه داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار