مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

بیمارستان صحرایی اصفهان از فردا آغاز به کار می‌کند

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: بیمارستان صحرایی اصفهان برای ارائه خدمات عمومی و تخصصی از ۱۷ تا ۲۱ اسفند در منطقه فریدن اصفهان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۶۹۱۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر محسن حجتی، درباره برپایی بیمارستان صحرایی در استان اصفهان گفت: بیمارستان صحرایی شهید دکتر فقیهی به همت بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان فردا در منطقه فریدن برگزار می‌شود و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه دارد. 

وی در ادامه افزود: در مراسم افتتاحیه این بیمارستان صحرایی مسئول ستاد مدیریت بحران استان اصفهان، استانداری، ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه اصفهان حضور دارند. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان درباره انواع خدماتی که در بیمارستان صحرایی به مردم فریدن ارائه می‌شود، تصریح کرد: این بیمارستان با حضور ۲۰ نفر پرسنل و ۲۰۰ نفر عضو، اجرایی می‌شود؛ در این بیمارستان صحرایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات شامل قلب، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، اتاق عمل سرپایی، اطفال، زنان، اورتوپد و داخلی همچنین آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، مشاوره تغذیه، مشاوره خانواده و اورژانس هوایی وجود دارد که متخصصان در سطوح بالای علمی این خدمات را به مردم ارائه می‌دهند. 

ارائه خدمات هوایی به بیماران به شکل رایگان انجام می‌شود

حجتی، گفت: منطقه فریدن بسیار بزرگ و صعب‌العبور است که در گذشته «داران بزرگ» نام داشته و هم اکنون شامل چهار شهرستان فریدن، فریدون شهر، بویین میان دشت و چادگان است که برای اعزام تیم‌های پزشکی و امداد به این مناطق نیاز به بالگرد وجود دارد که در این باره خدمات به بیماران برای ارسال به بیمارستان پیشرفته به شکل رایگان انجام می‌شود. 

ارائه خدمات پزشکی به ۱۰ هزار نفر از مردم منطقه فریدن

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی حدود ۱۰ هزار نفر مراجعه کننده خواهیم داشت، تصریح کرد: درمانگاه عمومی در بیمارستان صحرایی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و درمانگاه‌های تخصصی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ دایر هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار