خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

کاشت حدود 10 هزار نهال در مدارس استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به مناسبت هفته منابع طبيعي حدود 10 هزار غرس نهال در مدارس استان سمنان كاشته شد.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۴۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،مراسم روز درختکاری در نخستین روز گرامیداشت هفته منابع طبیعی با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدراس سمنان برگزارشد.
محمدرضا جهان امروز در این آیین اظهار داشت: عرصه‌های منابع طبیعی ثروت‌های خدادادی هستند که باید برای آیندگان حفظ شوند
.

وی بابیان اینکه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی وظیفه همه است خاطرنشان کرد: دانش آموزان و نسل جوان می‌توانند در ترویج فرهنگ حفاظت از این عرصه‌ها بسیار مؤثر باشند.

محمدرضا جهان عامل انسانی در از بین رفتن محیط‌زیست را یکی از عوامل بزرگ دانست و گفت: بهترین مکانی که می‌توان برای ترویج و توسعه منابع طبیعی سرمایه‌گذاری کرد مدارس هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به‌ضرورت حفظ خاک و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: اگر برای حفظ این عرصه‌ها برنامه‌ریزی مناسب صورت نگیرد و به‌درستی از آن حفاظت نشود این ثروت‌های خدادادی نابود می‌شود و آیندگان و فرزندانمان نمی‌توانند از این نعمت بهره‌مند باشند.

وی با بیان اینکه تنها در سایه جلب مشارکت‌های مردمی است که می‌توان در حفظ منابع‌طبیعی و پایداری آن موفق شد، تصریح کرد: جلوگیری از تخریب خاک و تصرف‌های غیرقانونی اراضی ملی رسالت دیگری است که همه اقشار و از جمله دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند در آن نقش مهمی ایفا کنند.

محمدرضا جهان تصریح کرد: حدود 10 هزار غرس نهال در مدارس استان سمنان کاشته شد.

وی بابیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی عزم همگانی را می‌طلبد خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برای تعامل با منابع آمادگی کامل دارد

.مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اذعان به اینکه حفظ منابع یک ضرورت انکارناپذیر است بر ضرورت فرهنگ‌سازی درزمینه منابع طبیعی تأکید کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها