خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد کبودراهنگ:

2 هزار و 413 طرح خودکفایی در کبودراهنگ فعال است

رئیس کمیته امداد کبودراهنگ گفت : 2 هزار و 413 طرح خودکفایی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و تولیدی در شهرستان کبودراهنگ فعال هستند.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۶۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
جمشید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: کمیته امداد امام خینی(ره) تلاش می‌کند تا با شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، خودکفایی و تعیین درجه مهارت و توان اجرایی آنها گام‌های موثری در راستای خودکفایی و ایجاد اشتغال این قشر ضعیف جامعه بردارد که در این راستا تا کنون 2 هزار و 413 طرح خودکفایی در شهرستان کبودراهنگ ایجاد شده است .

وی افزود: امسال نیز در این راستا برای فراهم کردن فرصت‌های شغلی مددجویان مستعد از محل اعتبارات بانکی و منابع مالی کمیته امداد به صورت قرض‌الحسنه 300 طرح خودکفایی در زمینه های کشاورزی، دامداری، پرورش طیور و تولیدی پوشاک فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد کبودراهنگ خاطرنشان کرد: توانمندسازی و ایجاد بسترهای مناسب در جهت تولید و اشتغال، علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌های نیازمندان موجب رشد و شکوفایی تولید و اقتصاد کشور می‌شود که برای رسیدن به جامعه‌ای پویا در چشم‌اندازهای توسعه باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی یادآور شد: برای بهره‌مندی مددجویان از بیمه‌های درمان و بازنشستگی امسال 830 نفر از افراد مددجویان کبودراهنگ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات