خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت یک میلیارد و 54 میلیون ریال بابت اجاره مسکن مددجویان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۶۲۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

جعفر هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در سال جاری در راستای کمک رسانی به محرومین مبلغ یک میلیارد و 54 میلیون ریال بابت اجاره مسکن 681 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی در قالب ساخت مسکن، تعمیرات منازل مسکونی، ایجاد انشعابات رایگان و... ارائه می‌شود، افزود: با بسترسازی صورت گرفته و با نظارتی که به صورت مستمر بر وضعیت زندگی مددجویان وجود دارد، خدمات عمرانی با توجه به نیازهای آنها ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: کمک به احداث و خرید مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن، کمک به تکمیل واحدهای روستایی، کمک به بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان شهری و روستایی، احداث فضای جانبی مسکن در قالب آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و حصارکشی مسکن و انشعابات آب، برق و گاز، احداث فضای خودکفایی از اقدامات انجام شده حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد با رويکرد ایجاد فضای امن و آرامش خاطر برای خانواده های محروم و نیازمند است.

وی تاکید کرد: مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در راستای تامین سرپناه برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات