خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در همدان مطرح کرد

ضرورت بازنگری در عملکردها/خدمت به محرومان فضیلت‌های بسیاری دارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان انقلاب اسلامی با بیان اینکه خدمت به محرومان فضیلت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت، گفت: باید در عملکردها بازنگری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در دیدار با امدادگران کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بزرگان معتقد هستند که نمی شود کشور را با صدقه اداره کرد، بیان کرد: ثواب رساندن یک خانواده به خودکفایی برابر با تغذیه هزار نفر است.

وی با بیان اینکه کسانی که در ارگان‌هایی مانند کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و غیره مشغول فعالیت هستند نباید به کار خود به عنوان شغل نگاه کنند، ادامه داد: اگر کارها در راه خدا و برای رضای خدا باشد نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اگر کارها برای منافع شخصی انجام شود نتیجه خوبی را نخواهد داشت، بیان کرد: خدمت به محرومان فضیلت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه کسانی که در این عرصه‌ها فعالیت می‌کنند هدفشان باید خالص باشد، عنوان کرد: اگر کارها دلسوزانه و با نیت خالص انجام شود برکت های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه اگر کارها با نیت خالص پیش نرود محرومیت ها همچنان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: باید در عملکردها بازنگری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که به کمیته امداد نیاز نداشته باشیم و همه آحاد جامعه به خودکفایی برسند، بیان کرد: به خودکفایی رسیدن همه افراد تحت پوشش از اهداف دین و امام(ره) بوده است و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: باید برای رفع ضعف ها و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی های خوبی صورت بگیرد تا کارها به خوبی پیش رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار