خبرهای داغ:

برگزیدگان مسابقات قرآنی در منطقه شمالشرق تجلیل شدند

جوایز برندگان مرحله مقدماتی و نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه در مرکز منطقه شمالشرق اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۶۱۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این مراسم از منتخبین بخش کتبی این مسابقات که حد نصاب لازم را کسب نموده بودند نیز با اهدای تقدیرنامه و جوایز نقدی تجلیل شد.

مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 48 نفر منتخب مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه (مرکز منطقه) تقدیر شد که از این تعداد 23 نفر آقا و 25 نفر خانم بودند.

سیدوحید سیدموسوی اضافه کرد: 29تقدیر از 52 تقدیر بخش کسب کنندگان حد نصاب مسابقات کتبی، سهم بانوان بوده و 19 نفر دیگر را آقایان به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: از مجموع 100 نفری که در این مراسم تجلیل نمودیم 28 نفر از همکاران مرکز منطقه بوده و مابقی را اعضای خانواده آنها تشکیل داده‌ که سهم بخش منتخبین 12 نفر بود.

سیدموسوی در ابتدای این مراسم گزارشی از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات ارائه و طی سخنانی اهمیت قرآن و تلاوت آن را بر اساس احادیث و روایات گوشزد کرد و گفت: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اینگونه نقل شده که از دید آن حضرت، قرآن یک نور آشکار است.

قاسم عرب‌یارمحمدی مدیر منطقه شمالشرق در آخرین بخش این مراسم با اهدای جوایز و لوح‌های تقدیر از شرکت کنندگان نونهال گروه ویژه (پیش دبستانی) نیز تقدیر کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها