خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود خبر داد:

اعزام سه کاروان راهیان نور کارمندی از شاهرود

مسئول بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود از اعزام سه کاروان راهیان نور کارمندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۵۳۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام راهیان نور کارمندی شاهرود اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده سه کاروان از پایگاه های بسیج ادارات شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: اولین کاروان به همت پایگاه قدس اداره کل راه آهن شمالشرق(1) به استعداد 40 نفر در تاریخ 19 اسفند ماه اعزام می شوند.

احمدی خاطرنشان کرد: دومین کاروان به همت پایگاه انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق به استعاد 90 نفر 26 اسفندماه اعزام می شوند و آخرین کاروان نیز به همت پایگاه مقاومت پیروان ولایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان به استعداد 50 نفر در 24 اسفندماه اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود تصریح کرد: کاروان راه آهن از مسیر ریلی اعزام می شوند و دو کاروان دیگر توسط اتوبوس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف از این اردو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و قشر کارمندی است گفت: این اردوها با استقبال خوب نیروهای بسیجی ادارات برگزار می شود و تلاش داریم توسط این برنامه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اقشار مختلف جامعه به وظیفه خود عمل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها