مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حماسه هفتم اسفند آزمون خیره کننده ای بود

خبرگزاری بسیج: حماسه با شکوهی که مردم در هفتم اسفند ماه آفریدند آزمون خیره کننده ای بود که چهره مهم ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد.
کد خبر: ۸۶۴۴۴۸۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

حماسه هفتم اسفند پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی اقتصادی و امنیتی در پی گسستن و متزلزل کردن آن بوده اند. پیروزی حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره پرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد .

حضور ملت در پای صندوق های رای نخست رای به نظام اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و پس از آن تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تجدید بیعت با امام خامنه ای مدظله العالی بود.

آفرین بر حضور آگاهانه مردم که همیشه باعث لبخندی دوستان و نا امیدی دشمنان هستند ، باید قدر این ملت بزرگ و همیشه در صحنه را پاس بداریم و در مقابل این عظمت خروشان خاضع باشیم و خدا را شاکریم که این کشور پهناور و عزیز ایران دارای این ملت نجیب و عفیف دارد این حضور موجب بهت و شگفتی دشمنان قسم خورده شد و آن ها باید دمکراسی واقعی و مردم سالاری دینی را از ملت ایران یاد بگیرند که پس ازپیروزی انقلاب اسلامی هر جا لازم شده ملت دریغ نکرده و با حضور خود نظام اسلامی را بیمه کرده و با پشتیبانی خود و اطاعت از رهبر و مقتدای خودشان این را عملا" ثابت کرده و همیشه سرنوشت مملکتشان را رقم زدند.

ملت ایران با بصیرت خود به استکبار جهانی فهماند که استقلال سیاسی و امنیتی و فرهنگی در دست خودشان است و ما به بیگانگان احازه دخالت نمی دهیم و به سردمداران استکبار به خصوص آمریکا و روباه پیر انگلیس خبیث اجازه برنامه ریزی هدفدار در هیچیک از پروژه های ددمنشانه نداده و نخواهیم داد و با هوشیاری کامل پشتیبانی این نظام هستیم و خواهیم بود و در نهایت امیدواریم با یک مجلس مقتدر و انقلابی که بتواند کمی و کاستی های جامعه را بر طرف کرده و با طرح های بزرگ و تکیه بر اقتصاد مقاومتی بتواند استقلال ملت و کشور حفظ کرده و راه خود را ادامه دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار