خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رهبری حجت را بر ما تمام کردند/با چشمانی باز نمایندگانی در شان انقلاب انتخاب کنید

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) از همه مردم خواست با بصیرت و با چشمانی باز و با اطاعت از فرمان ولایت، نمایندگانی در شان انقلاب و مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری انتخاب کنند که به اهداف انقلاب، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی برسیم .
کد خبر: ۸۶۴۲۷۲۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: مقام معظم رهبری اصل انتخابات را برکت می دانند که ناشی از نگاه عمیق امام(ره) است که برخلاف اندیشه های دیگر در مورد انتخابات، مردم را صاحب مملکت می دانند و معتقدند تصمیم و انتخاب با مردم است.

وی عنوان کرد: رهبری برای حفظ نظام و انقلاب حضور حداکثری را مطرح کردند و دوم اینکه توجه کنیم اصلح ترین افراد به مجلس راه پیدا کنند که انقلابی، مومن، استکبارستیز و در راه امام راحل ثابت قدم باشند.

نوفرستی ادامه داد: در بیانات رهبر انقلاب داریم که " هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است" چه در عرصه بین المللی و چه در داخل کشور که ایشان موضوع نفوذ را گوشزد می کنند.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب روشنگری برای افکار عمومی را لازم می دانند یادآور شد: ایشان حجت را بر ما تمام می کنند و می فرمایند " کسانی که به اطلاعات دسترسی دارند می دانند که دشمنان چه دام هایی را گسترانده اند تا در سایه حصار اراده و تصمیمات کشور نفوذ کنند."

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: رهبر انقلاب به عنوان جلودار جامعه از لیست هایی که از سوی دشمنان و جریان استکبار حمایت می شوند آگاهند و می فرمایند "امروز انگلیسی ها برای ما نسخه می پیچند".

وی با بیان اینکه کسانی امروز در بدنه نظام حضور دارند که دل در گرو آمریکاییان دارند تصریح کرد: محمد خاتمی در پیامی ویدیویی از مردم دعوت می کند که به لیست امید رای دهید و خطاب به مردم می گوید " گام اول ائتلاف اصلاح طلب و اعتدال گرا را در انتخابات ریاست جمهوری برداشتید و انتخابات مجلس گام دوم است" .

نوفرستی اظهار کرد: دست هایی در کار است که زمینه نفوذ عوامل استکبار و پیاده نظام های استکبار در مجلس را مهیا سازد و باید مقابل آنها ایستاد.

وی ادامه داد: اهمیت مجلس را رهبر انقلاب به عنوان ریل گذار حرکت های دولت بیان می کند که باید به دنبال پیشرفت، عزت و استقلال باشد و مرعوب غرب و استکبار و دنبال اشرافی گری نرود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه آنچه امروز دغدغه امام خامنه ای(حفظه الله) است موضوع نفوذ است و ایشان می فرمایند "جبهه وسیعی از استکبار جهانی به دنبال ریشه کن کردن انقلاب هستند" گفت: دشمنان از ماندگاری انقلاب در تعجب هستند و برای ریشه کن کردن این درخت تنومند بعد از برجام، دنبال نفوذ هستند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور پر شور و باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب نماینده در شان انقلاب اسلامی در موقعیت کنونی می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

نوفرستی بیان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف توانسته این انقلاب را 37 سال محکم و مقتدر حفظ کند مانند حضور حماسی ملت در 22 بهمن امسال که با شور و شعور مردم با آماری بالاتر از سال قبل مردم حضور داشتند و این نشانگر تجدید بیعت با انقلاب، اسلام و ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت: اصل حضور پر شور و باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه معنای عظیم تجدید عهد با ولایت، انقلاب، شهدا و امام شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: نکته مهم دیگر اینکه چه کسانی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه پیدا کنند که با توجه به جایگاه مهم مجلس در ریل گذاری حرکت دولت تجربیات تلخی که از مجلس ششم داریم تکرار نشود.

وی با بیان اینکه مواظب باشیم جریانات و عوامل نفوذ با ورود به مجلس زمینه چالش هایی را ایجاد نکنند گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند " باید سعی کنیم که درست انتخاب کنیم".

نوفرستی خاطرنشان کرد: به دلسوزان نظام، افراد مومن، معتقد و انقلابی که در راه امام(ره) و شهدا ایستاده اند رای دهیم و با این کار تودهنی به خواسته های دشمن بزنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم مردم در این امتحان الهی سرافراز بیرون بیایند و مجلس فرصتی برای آینده نظام و انقلاب باشد و زمینه های پیشرفت فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: دغدغه امروز رهبری و هشدارهایی که می فرمایند همه مردم در سراسر کشور و استان ملاحظه کنند که پرچم اسلام و انقلاب را حفظ کنیم و این شجره طیبه انقلاب که دشمنان از همان اول که نو نهالی بود می خواستند ریشه کن کنند اما نتوانستند.

وی ادامه داد: امروز که انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده که سراسر دنیا را در بر می گیرد و مردم در سراسر جهان از ثمرات آن می چشند، استکبار به شدت عصبانی است و دولت های خدمتکار آمریکا در دنیا به میدان آمده اند و پیاده نظام های دشمن در سراسر کشور که در فتنه 78 و 88 به صحنه آمدند.

نوفرستی اظهار داشت: در سال 88 کشور 8 ماه دچار چالش شد و مردم دیر به بصیرت رسیدند و در 9 دی حماسه ای بزرگ خلق کردند. اگر دیر به بصیرت برسیم باید هزینه بدهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) از همه مردم خواست با بصیرت و با چشمانی باز و با اطاعت از فرمان ولایت، نمایندگانی در شان انقلاب و مجلس شوراس اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند که به اهداف انقلاب، پیشرفت و تعالی نظام اسلامی برسیم .

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها