خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بلندگوهای استکبار صراحتاً اعلام می‌کنند که به لیست ما رای دهید

حجت الاسلام نوفرستی: رژیم صهیونیستی و انگلستان برای ما خبرگان معرفی می کنند وبلندگوهای استکبار صراحتاً اعلام می‌کنند که به لیست ما رای دهید.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۰۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) روز گذشته(سوم اسفند ماه) در جشنواره صالحین بیرجند در جمع ارکان شجره طیبه صالحین با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در زمان خود بصیرترین شخصی بود که از ولایت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاریخ اسلام دو جریان حق و باطل در نبرد بوده اند، گفت: در دوره حاکمیت پیامبراکرم(ص) در مدینه 80 جنگ به وقوع پیوست که بیشتر این جنگ ها را شخص پیامبر(ص) فرماندهی کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ اسلام بعد از پیامبر(ص) گرفتار جریان اموی و بنی‌عباس شد، افزود: محور عمده دو جریان اموی و بنی‌عباس اسلام بود و اوج آن به دوره یزید برمی‌گردد.

نوفرستی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام همان رویه و تفکر را در سطح منطقه دنبال می کنند، گفت: امروز ما یک جبهه وسیع از دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) در سطح منطقه و جهان داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان با تاکید براینکه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب می خواستند نهال این انقلاب را از بین ببرند، ادامه داد: حال که این انقلاب به درخت پر ثمرتبدیل شده است و 37سال از این انقلاب می گذرد گروه های تکفیری و داعش امروز می خواهند انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند.

وی یادآورشد: انقلاب اسلامی حکومت 2 هزار و 500 ساله طاغوت و تاریخ پادشاهی را از بین برد و توانست خط بطلان بر حکومت شاهنشاهی و فاسد پهلوی در کشوری که به نام سید الشهداء(ص) است بکشد.

نوفرستی یادآور شد: دشمنان از صدر اسلام تاکنون همواره سعی کرده‌اند به صورت خزنده اسلام را در کشور محو کنند و توانستند روضه سید الشهدا را تعطیل و چادر از سر زنان مسلمان ما بردارند که تا حدودی به اهداف خود رسیدند واین تفکر بعد از پیروزی انقلاب هنوز در کشور باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب به مبارزه با امام خمینی(ره) پرداخت و خیلی از دوستداران انقلاب و اسلام را در کشور به شهادت رساند، گفت: بنی صدر و بازرگان مخالف انقلاب بودند و استکبار جهانی از آنها حمایت می کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب تو دهنی سختی به استکبار زد، ادامه داد: امروز همان دشمنان با زیر سوال بردن جایگاه قانونی شورای نگهبان، جریانات حزب آزادی، ملی مذهبی ها و منافقین را جمع کرده اند و بصیرت مهمترین چیز برای تشخیص حق از باطل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تاکید کرد: در سال 68 بعد از رحلت امام خمینی (ره) بیعت مردم با ولایت و کار بزرگی که مجلس خبرگان در سال 68 انجام داد و رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبری جامعه انتخاب شدند و این موضوع دشمنان را غافلگیر کرد.

وی با اشاره به جریان فکری که در سال 63 در مجموعه ارشاد اسلامی رخ داد، افزود: این جریان منحرف منجر به دولت اصلاحات شد و دشمنان مهره هایی در سال 76 در بدنه نظام چیدند و دوران بسیار تلخی را برای انقلاب اسلامی بوجود آوردند و متدینین و انقلابیون را خشونت طلب و تند رو معرفی کردند.

نوفرستی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و انگلستان برای ما خبرگان معرفی می کنند، تاکید کرد: بلندگوهای آنها هم در کشور می گویند که به لیست ما رای دهید.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: بلندگوی استکبار صراحتاً اعلام می‌کند که چه کسانی باید باشند و یا نباشند حتی اسامی آنها را اعلام می کند که این افراد نباید در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: آیا انگلستان دلسوز ما می شود که آنها درشهر تهران می گویند که آیت الله جنتی و مصباح یزدی، در مشهد آیت الله علم الهدی نباید در مجلس خبرگان رهبری باشند و این حتی در استانهای دیگر هم مشخص می کنند که چه شخصی باشد یا چه کسی نباشد.

نوفرستی با تاکید براینکه مهمترین مولفه یک نماینده خوب، اعتقاد به اسلام ناب محمدی، انقلابی بودن ، دلسوز مردم بودن و ولایت مداری است، گفت: باید به شاخصه های یک فرد اصلح از دید گاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توجه شود نباید کاری کنیم که چهار سال خون دل بخوریم که چه کسانی در مجلس ما حضور دارند.

وی ادامه داد: ما در مجلس خبرگان رهبری شخصی را می خواهیم که بتوان کاری همانند کار سال 68 را انجام دهد نه اینکه سالی دو تا سه جلسه برگزار کند.

نماینده ولی فقیه درسپاه استان با بیان اینکه 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، گفت: دشمنان برای وحدت و انسجام خود از هر ظرفیتی در استان‌ها استفاده می‌کنند ولی ما باید با رسالتی که داریم باید در مقابل دشمن هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر گفتن حقیقت اصرار دارند، افزود: ایشان بر انتخاب نماینده انقلابی و داشتن تفکر انقلابی تاکید دارند.

نوفرستی با بیان اینکه کسانی در بدنه نظام از ابتدای انقلاب بوده اند و هستند ولی تفکر انقلابی و روحیه انقلابی نداشته و ندارند افزود: این افراد حتی از دشمن حمایت می کنند.

نماینده ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه مبارزه با دشمن و استکبار جهانی در طی 37سال از انقلاب وجود داشته وحال هم ادامه دارد و حساس تر شده است، گفت: امروز باید درست انتخاب کنیم و دقت در فهرست ها داشته باشیم و کسانی برای دشمن لیست می دهند اما امروز همراهی کردن با ولایت و اطاعت از ولایت وظیفه ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها