خبرهای داغ:
رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود خبر داد؛

پیش بینی 279 صندوق اخذ رای برای حوزه‌های انتخابیه شاهرود و میامی

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: 279 صندوق اخذ رأی در شهرها و روستاهای شهرستان‌های شاهرود و میامی برای انتخابات هفتم اسفندماه پیش‌بینی‌شده‌ که از این تعداد 229 صندوق به حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود تعلق دارد.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۷۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ احمد خرم با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی برگزار کنندگان و مجریان انتخابات به عنوان یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید؛ ادامه داد: مردم شریف شهرستان شاهرود در کنار سایر هموطنان‌ عزیزمان، در روز سرنوشت ساز هفتم اسفندماه سالجاری بار دیگر با حضور پرشور خود نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام امکانات جهت برگزاری انتخابات اسفندماه از هم‌اکنون مهیا ‌است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود بیان کرد: از مجموع 229 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود، 18صندوق در بخش بیارجمند، 49 صندوق در بخش بسطام، 20 صندوق در بخش مرکزی و 142صندوق در شهر شاهرود مستقر خواهند بود.

خرم تصریح کرد: 90 درصد شعب اخذ رای در شهرها و 10 درصد در روستاها مستقر می‌باشند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به 13 شعبه اخذ رای ویژه خواهران در این حوزه، اضافه کرد: در نمودار مکانی شعب اخذ رای 43 درصد برای مساجد، 29 درصد برای مدارس، 15 درصد برای ادارات و 13 درصد برای سایر اماکن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به رقابت 22 کاندیدا برای تصدی یک کرسی در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی، خاطر نشان کرد: از داوطلبان و طرفداران آنها درخواست داریم با رعایت اخلاق، انصاف و عدالت، خادمان خود در ستاد برگزار انتخابات حوزه شهرستان شاهرود یاری کنند.

وی در پایان بر نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان آینه افکار عمومی می‌توانند با رعایت اصل بی‌طرفی در اولویت برنامه‌های خود، در جهت ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها