خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

حضور مردم پای صندوق های رأی باعث تقویت عزت کشور است/ خوی استکبار ستیزی باید در نمایندگان مجلس دهم باشد

سردار حسن شاهوارپور گفت: همه آحاد مردم باید برای برگزاری پرشور انتخابات پای صندوق های رأی بیایند تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و هم پیمانانش بزنند.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۳۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان  درخصوص انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین مساله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

وی افزود: همه آحاد مردم باید برای برگزاری پرشور انتخابات پای صندوق های رأی بیایند تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و هم پیمانانش بزنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به لزوم انتخاب افراد شایسته برای حضور در مجلس تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید افرادی وارد مجلس شوند که خوی استکبار ستیزی و مقابله با سلطه آمریکا در وجودشان باشد.

وی ادامه داد: کسانی صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارند که نگاهشان به توانمندی های درون نظام متمرکز باشد و بدون هراس از دشمن، اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در قسمتی دیگر از سخنان خود درخصوص اقتصاد مقاومتی یادآور شد: یکی از مسائل مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی اتکاء به ظرفیت های جوانان کشور و سرمایه های ملی است. مقامات قضائی باید با درایت در مقابل قاچاق کالا و افرادی که قصد تضعیف تولید داخل را دارند اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها