خبرهای داغ:

آموزش شورای پایگاه های بسیج محلات سپاه در شاهرود برگزار شد

مرحله دوم آموزش شورای پایگاه های بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۵۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرحله دوم آموزش شورای پایگاه های بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مرحله از آموزش شورای پایگاه هایی که در مرحله اول دوره آموزش حضور نداشتند حضور داشته و توسط مسئولین قسمت های ناحیه نسبت به شرح وظایف و ماموریت های خود توجیه شدند.

شرکت کنندگان خواهر و برادر شورای پایگاه های بسیج از قسمت های فرهنگی اجتماعی،طرح و برنامه،امر به معروف و نهی از منکر،بهداری،حفاظت،اردوئی،سیاسی،صالحین،بازرسی،تربیت بدنی،شورای هم فکری، نیروی انسانی بسیج،اطلاعات، عملیات و سازندگی در این دوره آموزشی شرکت نمودند.

ابوالقاسم کشاورزیان مسئول بازرسی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شورای پایگاه های بسیج مساجد و محلات گفت: با توجه به ابلاغ و نیاز به توجیه شورای پایگاه های بسیج به شرح وظایف و برنامه های ابلاغی و جاری این دوره آموزشی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی قریب به 150 نفر از خواهران و برادران بسیجی پایگاه های بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود حضور یافته و نسبت به وظایف و برنامه های ابلاغی توجیه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها