خبرهای داغ:
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم در قم به بهره‌برداری رسید

مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم امروز در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۸۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شامل 6 زمین روباز ورزشی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان قم امروز با حضور مسئولین ارشد کشور و استان قم به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم، سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، روسای هیئت‌ها و مدیران باشگاه‌های ورزشی قم حضور داشتند.

میزبان این مراسم سالن نارنج مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم بود و پیش از آغاز این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت به اتفاق دیگر مسئولین، از نزدیک 6 طرح ورزشی روباز این مجموعه را مورد بازدید قرار داد و رسما آنها را برای استفاده ورزشکاران افتتاح کرد.

مجموعه ورزشی شهید پردیسان پیش از این با در اختیار داشتن دو سالن ورزشی با نام‌های ولایت و نارنج در اختیار ورزشکاران، قهرمانان و شهروندان علاقمند به ورزش بود و با افتتاح زمین‌های روباز آن اکنون امکان پرداختن همزمان به چندین ورزش در عرصه‌های همگانی و قهرمانی وجود دارد.

این مجموعه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع حرم با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم با عنوان مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شد و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولین استان 6 زمین روباز ورزشی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زمین‌های تنیس، هندبال، والیبال، بسکتبال، اسکیت و چمن مصنوعی فوتبال از جمله طرح‌های ورزشی مورد بهره‌برداری در این مراسم بودند و سپس حاضرین در این مراسم با حضور در سالن ورزش نارنج مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم سخنان مسئولان در باب اقدامات صورت گرفته برای توسعه ورزش قم را شنیدند.

ابتدا حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و در بیاناتی اظهار کرد: دو مجموعه ورزشی دیگر نیز در قم در حال ساخت و تکمیل است و سعی داریم اماکن ورزشی نیمه تمام را نیز با مشارکت بخش خصوصی و خیرین ورزش‌یار تکمیل و تجهیز کنیم.

در ادامه سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان به ایراد سخن پرداخت و سپس حاضرین در این مراسم به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در باب اهمیت تلاش برای توسعه بخش عمرانی ورزش قم گوش سپردند.



ارسال نظرات