خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان:

مهمترین توصیه شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان گفت: مهمترین توصیه در وصیتنامه‌های شهدا این است که حامی ولی فقیه و رهبری باشید و باید این به عنوان یک شاخص پیش‌ روی ما باشد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان به همراه مدیر و جمعی از کارمندان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 و مدیر مدرسه شهید فاضلیان با خانواده شهید فرهنگی سیدحسن فاضلیان دیدار و از مادر و برادر این شهید بزرگوار دلجویی کردند.

مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیستبنابراین برما واجب است تا تکلیف خود را بدانیم و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حسین مرادی افزود: شهدا اسوه و الگوی ما در تمام امور زندگی هستند و باید با مطالعه وصیتنامه شهدا وصایای آنها را سرلوحه تمام امور زندگی خود قرار دهیم.

وی ابراز داشت: مهمترین توصیه در وصیتنامه‌های شهدا این است که حامی ولی فقیه و رهبری باشید و باید این به عنوان یک شاخص پیش‌ روی ما باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در این دیدار اظهار داشت: همه ما امنیت و استقلال و عزت خود را مدیون شهداهستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

محمد باب‌الحوائجی تصریح کرد: جوانان این آب و خاک از جان خود گذشتند تا این انقلاب بتواند راه اسلامی خود را ادامه دهد و این همه پیشرفت کشور ثمره خون هزاران شهید است.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مادر شهید تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ شهید فاضلیان در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند که از فرهنگیان ناحیه 2 همدان بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات