خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

عده‎ای به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا هستند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدای آزادشهر گفت: عده‎ای در داخل کشور به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکایی ها هستند .
کد خبر: ۸۶۳۶۹۱۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازآزادشهر؛ حسین کریمی‎اول امشب در مراسم یادواره شهدای پایگاه مسجد علی بن الحسین(ع)آزادشهر گفت: شهداء برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزشهای والای آن بابصیرت کامل قدم نهادند و راه خود را انتخاب کردند وبه درجه کمال انسانیت رسیدند.

وی با اشاره به توطئههای دشمنان درمقابله باملت ایران گفت: امروزدشمنان در امتحان سخت یعنی جنگ نظامی به این نتیجه رسیدند که باملت ایران نمیتوانند مقابله کنند و جنگ فرهنگی و جنگ نرم را برعلیه ملت ایران در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بصیرت افزایی را برای مقابله با فتنه دشمنان و عناصر نفوذی ضروری دانست و گفت: اطاعت از ولی فقیه و مقام عظمای ولایت رمز ماندگاری و صلابت ایران اسلامی است.

کریمیاول ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی عزتمندانه و با افتخار به قدرت منطقه مبدل شده است و جایگاهی رفیع در عرصه جهانی پیدا کرده است به یمن خون شهدا و جانفشانی آنهاست.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز ما مرهون ایثارگری کسانی است که با پیروی از امام شهدا و بنیان گذار انقلاب اسلامی به جنگ استکبار رفتند و نباید هیچگاه از این فداکاری و ایثار غافل شد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در سالهای حیات خود همواره در معرض فنتهها ، دسیسه و شیطنت دشمنان بوده است اما به لطف خون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب به سلامت از این وادی های خطرناک عبور کرده است و سربلندی و اقتدار خود را به اثبات رسانده است.

کریمیاول به پیشرفتهای ایران اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: موفقیت دانشمندان ایرانی در علوم مختلف، پیشرفتهای نظامی کشور در موضوع هستهای ، موشکهای دور برد و پهباد همه در سایه خودباوری و اتکا به توان داخلی و براساس تفکر بسیجی رقم خورده است.

وی با تاکید براینکه هرجا به باور ما میتوانیم رسیدهایم کشور دستاوردهای بزرگی را بدست آورده است، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب این باور را در ایران اسلامی متبلور کرده اند که هر غیر ممکنی با اراده و تلاش و پشتکار شدنی است و امروز به عینه مشاهده می کنیم که ایران در بسیاری از بخش ها در دنیا سرآمد است.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به صدور این خود باوری به خارج از مرزها گفت: این اراده آهنین به مدد تلاش نیروهای بسیجی و جان بر کفا ن ایرانی در کشورهای سوریه و عراق نیز خود را نشان داده است و در خبرها میشنویم که دشمنان را به ستوه آورده و آنها پذیرفتهاند که با وجود تفکر والای بسیجی در نزد نیروهای نظامی و خودباوری نیروها آنها یارای مقابله با این موج را ندارند.

کریمیاول با بیان اینکه عدهای در داخل کشور به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکایی ها هستند گفت: برخی ها بدون توجه به دسیسه های دشمن و عداوت استکبار در مقابل این مردم اینگونه القا می کنند که مصلحت ما در برقراری رابطه با آمریکاست در حالی بارها دشمنی آنها ثابت شده است و کینه شان تمامی ندارد.

وی اطاعت از ولی فقیه را رمز ماندگاری و صلابت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: برخی ها چون نمی توانند خدشه ای به جایگاه رهبری و اعتبار آن وارد کنند به سراغ شورای نگهبان، سپاه و صداوسیما رفته اند و قصد تخریب آنها را دارند و نیاز است در این برهه هوشیار بود و با بصیرت فتنه دشمنان و عناصر نفوذی آنها را زیر نظر داشت.

دکترکریمی درادامه ضمن قدردانی ازحضورپرشوروهوشمندانه ملت بزرگ ایران درراهپیمایی22بهمن آن راعمق وفاداری مردم به نظام وآرمانهای انقلاب ورهبرمعظم انقلاب دانست وگفت این حضورزمینه ساز شرکت کسترده مردم فهیم وولایتمداردرانتخابات آتی خواهدبود. وی درادامه بااشاره به انتخاب اصلح ازمردم خواست ملاکها ومعارهای رهبرمعظم انقلاب رامدنظر قراردهند.

عده‎ای به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا هستند

عده‎ای به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار