خبرهای داغ:
همزمان با شب 22 بهمن

بانگ الله اکبر در شاهرود طنین انداز شد

در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب بانگ الله اکبر در سطح شاهرود طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سالروز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی مردم شاهرود و به خصوص بسیجیان با سر دادن بانگ الله اکبر این شب روز فرخنده را گرامی داشتند.

مردم بسیجی و ولایتمدار شاهرود در هر کجا که بودند با سردادن بانگ الله اکبر در ساعت 21 این جشن ملی را گرامیداشتند و از خداوند برای این همه عزت و افتخار و ایستادگی و قدرت سپاسگذاری کردند.

در یادواره شهدای اصناف و بازاریان شاهرود شرکت کنندگان نوای الله اکبر را با شدت و قدرت سردادند در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و امام جمعه و سایر مسئولین حضور داشتند بانگ الله اکبر با مشت های گره کرده سر داده شد تا بر کاخ ظلم و جور و ستم و استکبار لرزه افکند.

در مراسم گردهمایی بسیجیان شهر رودیان نیز فریاد الله اکبر سر داده شد.

در میدان امام خمینی(ره) شاهرود همزمان با بنگ الله اکیر نورافشانی برگزار شد و بسیجیان پایگاه بسیج حزب الله شهرک امسنیان شاهرود نیز با بنگ اللله اکبر و نورافشانی این شب تاریخی را بعد از 37 سال با شور و حرارت گرامیداشتند.

برگزاری مراسم های مشابهه به همت پایگاه های بسیج به همراه نورافشانی در شهرهای مجن،بسطام و کلاته خیج و روستاهای مختلف شهرستان شاهرود با حضور امت حزب الله و همیشه در صحنه برگزار شد.

علاوه بر بانگ الله اکبر شعارهایی نظیر مگر بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود و مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر سازشکار نیز سر داده شد و بر تبعیت از ولایت و شهدا تاکید گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها