دعوت رئیس امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح از جوانان کشور برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن

رئیس ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح از جوانان کشور برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و این روز را روز میعادگاه همه‌گان خواند.
کد خبر: ۸۶۳۵۶۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر باقری، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن یادگار حضرت امام خمینی (ره) است، این روز میعادگاه همه‌گان از پیر و جوان، کوچک و بزرگ و زن و مرد در تمام خیابان‌ها و میادین کشور است؛ همه مردم با حضور پُررنگ خود، شعارهای پایداری انقلاب و مبارزه با دشمن و استکبار را سر خواهند داد و فرقی نمی‌کند که از چه سلیقه و طیف و گروهی باشند.

رئیس ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح با دعوت از همه جوانان انقلابی کشورمان برای حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، گفت: می‌دانم که همه ملت ایران در این روز حاضر می‌شوند و مراسم امسال نیز با شکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام خواهد شد، به خصوص در شرایطی که مسلمانان و کشورهای منطقه چشم به حمایت مردم ایران از آن‌ها دوخته‌اند تا دنیا بداند ایرانی‌ها چگونه در برابر تروریسم و استکبار از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی امسال پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و جوانان کشور ما همه دست در دست هم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند؛ قطعاً یک جوان ایرانی امروز حساسیت‌ها را بیشتر از ما درک می‌کند.

باقری، ۲۲ بهمن را نماد وحدت و انسجام ملی خواند و از همه مردم با هر سن و سال، هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت کرد تا در این مراسم حضور داشته باشند و انسجام ملی کشور را نشان دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار